۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۴۳۶۸۵۵

آغاز نام‌نویسی دوره‌های معارفی آستان مقدس حضرت معصومه

ثبت نام دوره‌های معارفی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) ویژه خواهران آغار شد.
ثبت نام دوره های معارفی آستان حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ثبت نام دوره های معارفی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) حرم حضرت معصومه(س) ویژه خواهران آغار شد.

 

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره ها می‌توانند به شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) و واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) مراجعه کرده یا برای اطلاع از شرایط ثبت نام و نحوه پذیرش می‌توانند با شماره۳۷۱۷۵۴۱۰ تماس بگیرند.

 

این دوره ها شامل تفسیر قرآن کریم، شرح نهج البلاغه،شرح صحیفه سجادیه و ادعیه مشهوره، اخلاق و تربیت اسلامی، تربیت دینی کودکان، مهدویت، جریان های افراطی شیعه، فضای مجازی، نویسندگی خلاق، قصه های قرآنی،آرامش در زندگی من، دخترانه ها و تولد معنوی می شود.

 

بنابر اعلام مرکز قرآن حدیث این دوره ها مخصوص گروه‌های سنی مختلف بوده و بعضی از این دوره های آموزشی مانند دخترانه ها مخصوص دختران دبیرستانی است که در آن نحوه تصمیم گیری، برخورد با مشکلات، و دغدغه های دختران دبیرستانی توسط استادان برتر حوزه مورد توضیح و تبیین قرار می گیرد.

 

لازم به ذکر است، این کلاس‌ها در مدرس های شبستان نجمه خاتون برگزار شده و علاقه‌مندان پس از شرکت در دوره ها و قبولی در آزمون پایانی می‌توانند گواهینامه پایان دوره را دریافت کنند./۹۶۸/ت303/ی

ارسال نظرات