۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۳۷۸۹۹
امام جمعه نورآباد:

شورای نگهبان حافظ اسلامیت و مردم سالاری نظام است

امام جمعه نورآباد شورای نگهبان را از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: این شورا حافظ اسلامیت و مردم سالاری نظام است.
امام جمعه نورآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، ظهر امروز در دیدار با جمعی از ناظران دفتر نظارت شهرستان نورآباد، گفت: شورای نگهبان از ارکان مهم نظام است.

 

وی با اشاره به جایگاه مهم شورای نگهبان، بیان داشت: شورای نگهبان با نظارت بر مصوبات مجلس و انتخابات حافظ اسلامیت و مردم سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه نورآباد حفظ بی طرفی را از وظایف مهم شورای نگهبان دانست و افزود: فراهم سازی مقدمات برگزار شدن انتخابات و اعمال قانون از دیگر وظایف دفاتر شورای نگهبان است.

 

وی با اشاره به اهمیت کار و فعالیت شورای نگهبان، خاطرنشان کرد: در این راستا دشمنان نظام جمهوری اسلامی هجمه های فراوانی را علیه این نهاد به کار می گیرند.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در  پی حذف شورای نگهبان هستند، بیان داشت: هدف دشمن ورود افراد دلخواه به مجلس است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: عملکرد قابل قبول شورای نگهبان و اهمیت کار این نهاد موجب تلاش دشمن در راستای ضربه زدن به آن است.

 

امام جمعه نورآباد با اشاره به برگزاری انتخابات و نقش شورای نگهبان در این زمینه، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان بازوی مهم برگزاری انتخابات است.

 

گفتنی است، در ادامه این دیدار سرپرست دفتر هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان نورآباد گزارشی از عملکرد یک ساله این دفتر عنوان کرد./9459/203/ب2

ارسال نظرات