۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۴۳۸۱۹۵
در حرم امام رضا برگزارمی شود؛

تفسیر موضوعی قرآن کریم از سوی تولیت آستان قدس رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: تفسیر موضوعی قرآن کریم از سوی تولیت آستان قدس رضوی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی از اهمّ برنامه های تبلیغی حرم رضوی در هفته جدید است.
 تفسیر موضوعی قرآن کریم از سوی تولیت آستان قدس رضوی

حجت الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از سخنرانی حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در حرم رضوی از فردا خبر داد.

 

وی با بیان این که محفل انس با قرآن کریم از شنبه هر روز ساعت 18 تا 19:30 در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برپا می شود، گفت: تفسیر موضوعی قرآن کریم از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی سه شنبه شب، بیست و نهم تیرماه نیز پس از اقامه نماز عشاء در همین مکان صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: حجت الاسلام محمدتقی عبدوس شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 با موضوع «آموزه های زندگی» و حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی جمعه شب با موضوع «سیری در دعا» در صحن جامع رضوی سخنرانی می کنند.

 

اقامه نماز از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی

وی خاطرنشان کرد: پنج شنبه شب نیز زائران رضوی، پس از اقامه نماز جماعت با شکوه مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی به امامت حضرت آیت الله مکارم شیرازی، مرجع عالیقدر جهان اسلام از بیانات معظم له بهره مند می شوند.

 

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: حجت الاسلام علی پناه از شنبه تا پنج شنبه ساعت 11:40 در رواق امام خمینی(ره) به تبیین موضوع «سیمای قیامت در قرآن» می پردازد.

 

وی ادامه داد: حجت الاسلام محمد تقی عبدوس هر روز ساعت 18:45 در صحن انقلاب اسلامی با موضوع «عوامل تحکیم خانواده» و ساعت 4:10 بامداد با موضوع «قرآن و زندگی»  در مسجد گوهرشاد سخنرانی می کند.

 

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی بیان کرد: «خانواده خوشبخت» موضوعی است که از سوی حجت الاسلام شهامت از شنبه تا پنجشنبه ساعت 11:30 در مسجد جامع گوهرشاد تبیین می شود.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: نشست های «در سایه سار رضوان» که سخنرانی و بیان احکام ویژه خواهران است، هر روز در دو نوبت صبح و عصر در رواق دارالحکمه دایر می شود، همچنین کرسی تلاوت قرآن در جوار عترت ویژه خواهران هر روز صبح ساعت 8:45 تا 9 در دارالقرآن الکریم برگزار می شود./302/1308/ب1

ارسال نظرات