۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۴۳۹۲۲۸
امام جمعه همدان مطرح کرد؛

آموزش صحیح؛ شرط تأثیرگذاری تبلیغ در جامعه

آیت الله طه محمدی آموزش صحیح را شرط تأثیرگذاری در جامعه دانست و گفت: باید مبلغان با توجه به آموزه های تخصصی خطابه و منبر با مردم مواجه شوند تا بتوانند کارایی لازم را داشته باشند.
طه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، مسؤولان و مجریان طرح تبلیغی تعالی منبر صبح امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان دیدار کردند.

 

در این دیدار آیت الله طه محمدی با اشاره به اهمیت توجه به تبلیغ در جامعه، اظهار داشت: باید با استفاده از تبلیغ نظام مند و هدف دار آرمان های انقلاب و اسلام را در جامعه ترویج کنیم.

 

وی در ادامه با بیان این که اخلاص در انجام امور بسیار مهم و تعیین کننده است، گفت: انسان باید در همه امور اخلاق و قصد قربت را رعایت کند و بداند که همه امور باید به خداوند منتهی شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان به اهمیت آموزش در زمینه تبلیغ اشاره کرد و ابراز داشت: باید با کلاس های تخصصی به مهارت های میلغان افزود و دانش آنها را ارتقا داد.

 

وی با بیان این که باید در عرصه تبلیغ مخاطب شناسی در اولویت قرار گیرد، گفت: باید مبلغان نسبت به موضوع مخاطب شناسی آگاهی کامل داشته باشند و با رویکرد آن به تبلیغ بروند.

 

امام جمعه همدان طرح تعالی منبر را طرحی نو و بدیع در عرصه تبلیغ دانست و گفت: طرح تعالی منبر با رویکرد تبلیغ در مساجد توانست تا حد قابل قبولی در جامعه اثرگذار باشد.

 

وی آموزش را شرط تأثیرگذاری در جامعه دانست و گفت: باید مبلغان با توجه به آموزه های تخصصی خطابه و منبر با مردم مواجه شوند تا بتوانند کارایی لازم را داشته باشند.

 

آیت الله طه محمدی در پایان ابراز داشت: مؤسسه احیا باید با اتکا به آموزش یه ترویج معارف الهی در جامعه اهتمام داشته باشد و بنده نیز در حد توان می توانم در این عرصه مبلغان را یاری کنم./979/202/ب2

ارسال نظرات