۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۳۹۶۴۶
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

مصلحت نظام باید بر هر رقابت سیاسی ارجحیت داشته باشد

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه باید مصلحت نظام مورد توجه قرار گیرد، گفت: مصلحت نظام باید بر هر رقابت سیاسی ارجحیت داشته و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید فصل الخطاب باشد.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: عملکرد سپاه پاسداران جهوری اسلامی ایران در برخورد با متخلفان و مفسدان اقتصادی قابل تقدیر است.

 

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: سپاه همواره در صحنه های حساس نظام با عملکرد خوب و به موقع ورود پیدا کرده و دست متخلفان و مفسدان را رو کرده است.

 

وی در ادامه یادآور شد: سبز پوشان سپاه پاسداران همواره از ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی صیانت می کنند، امروز فساد اقتصادی و دست درازی به بیت المال خیانت بوده و در مملکت اسلامی هجوم به ارزش های اسلامی به شمار می رود.

 

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: افرادی که در باندهای فساد اقتصادی بر ضد انقلاب و در خدت غرب هستند باید با آن ها برخورد شود و خوشبختانه سپاه نیز همواره ضربات مهلکی بر مفسدان اقتصادی وارد کرده است.

 

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امید است که سپاه پاسداران که در تمامی عرصه ها خوب درخشیده است، در عرصه مبارزه با فساد اقتصادی و حقوق های نجومی نیز با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب به تمام معنا عمل کند تا به دیگران ثابت شود که می توان با فساد اقتصادی برخورد شود.

 

وی اظهار داشت: حفظ تقوای سیاسی لازمه فعالیت در جامعه است، مسؤولان باید در امور مختلف مردم را محرم دانسته و آگاهی بخشی و شفافیت در امور سیاسی و اقتصادی را افزایش دهند.

 

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: مصلحت نظام باید بر هر رقابت سیاسی ارجحیت داشته باشد و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مایه اقتدار و عزت نظام است./302/857/ب1

ارسال نظرات