۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۴۳۹۷۴۳
مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد:

تحصیل بیش از ۶۰ طلبه در رشته تفسیر علوم قرآنی

مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد گفت: 64 طلبه لرستانی در رشته تخصصی تفسیر علوم قرآنی در این مرکز مشغول تحصیل و فراگیری علوم حوزوی هستند.
علوم قرآنی

مهین بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد به مناسبت سال تحصیلی جدید از طلاب به صورت حضوری و غیرحضوری پذیرش می کند.

 

وی با بیان این که داوطلبان ورود به مرکز تخصصی زینبه خرم آباد سه برابر ظرفیت پذیرش این مدرسه است، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مصاحبه ورودی 30 نفر به عنوان طلبه پذیرفته می شوند.

 

مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد در ادامه ابراز داشت: از این تعداد 15 نفر به صورت حضوری و 15 نفر نیز به صورت غیرحضوری پذیرش می شوند.

 

وی با بیان این که هم اکنون 64 طلبه در این مدرسه مشغول تحصیل هستند، یادآور شد: از این تعداد 34 طلبه به صورت حضوری و 30 طلبه نیز غیر حضوری مشغول تحصیل هستند.

 

بیرانوند با اشاره به این که کلاس های طلاب غیرحضوری به صورت آنلاین برگزار می شود، افزود: طلاب با مراجعه به سایت حوزه به صورت آنلاین آموزش های لازم را می بینند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: طلاب حضوری و غیرحضوری باید در امر تحصیل پویایی خویش را حفظ و ارتقا دهند، چرا که تحصیل در رشته تخصصی تفسیر علوم قرآنی امری بسیار مؤثر در امر تبلیغ طلاب است.

 

مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب این مدرسه، بیان کرد: طلاب ما در عرصه تبلیغ بسیار نقش آفرین بوده و حضوری پررنگ دارند./9459/303/ب2

ارسال نظرات