۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۴۴۰۱۵۰
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح:

پیروزی انقلاب اسلامی حیات رژیم صهیونیستی را به خطر انداخت

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی حیات رژیم صهیونیستی نیز به خطر افتاد، گفت: ایران اسلامی هیچ گاه رژیم نامشروع صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت و با تمام وجود مقابل مستکبران ایستادگی می کند.
سردار علی شادمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار علی شادمانی، معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز با حضور در مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد، ابراز داشت: منافقان با ظهور انقلاب اسلامی به دشمنی با آن پرداخته و به غارت اسلحه خانه ها با هدف مبارزه با انقلاب پرداختند.

 

سردار شادمانی تصریح کرد: ایستادگی منافقان در مقابل ملت ایران تا جایی پیش رفت که دست به دامان بزرگ ترین مستکبران و دشمنان کشور شدند تا انقلاب را به زانو درآورند، در زمان جنگ تحمیلی نیز هم پای با صدام ملعون، در مقابل ملت خود ایستادند و جنایت های بسیاری را رقم زدند.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه در عملیات پیروزمندانه و غرورآفرین مرصاد برگ زرینی بر تاریخ کشور ایران افزودند و جانفشانی ها و ایثارگری های بسیاری از سوی این مردم صورت گرفت.

 

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: اکنون نیز منافقان کوردل دست از کینه توزی بر نداشته و با بزرگ ترین دشمنان ملت ایران هم پیمان شده اند و برای دستیابی به اهداف خود از همکاری با آمریکا و اسرائیل و آل سعود نیز ابایی ندارند.

 

سردار شادمانی اظهار داشت: از نظر منافقان هدف وسیله را توجیه می کند یعنی برای دستیابی به هدف خود از رقم زدن هیچ جنایتی و همکاری با هر جنایتکاری ابایی ندارند و تنها به دنبال دستیابی به منافع و اهداف خود در مقابل انقلاب هستند.

 

وی تأکید کرد: عنایات ویژه خداوند متعال همواره یاری گر مردم ایران بوده و اتحاد و ایثارگری مردم ایران مانع تسلط دشمنان بر انقلاب می شود.

 

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح افزود: انقلاب اسلامی ایران همواره با دشمنان و مستکبران در حال مبارزه است و این مبارزه مادامی که آن ها به دنبال منافع خود و سوء استفاده از کشورهای منطقه هستند ادامه دارد.

 

سردار شادمانی بیان داشت: آمریکا 70 درصد منافع خود را در خلیج فارس می بیند اما ایران اسلامی پس از شکل گیری انقلاب همواره در مقابل مستکبران ایستادگی کرده و در صورتی که آمریکا دست از پا خطا کند ایران با بستن تنگه هرمز، 70 درصد منافع آن ها را خطر می اندازد.

 

وی بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی حیات رژیم صهیونیستی نیز به خطر افتاد زیرا ایران اسلامی هیچ گاه رژیم نامشروع صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت.

 

سردار شادمانی در پایان یادآور شد: آمریکا برای دستیابی به منافع خود در منطقه به مزدورانی همچون رژیم صهیونیستی و آل سعود نیاز دارد و برای از میان برداشتن اتحاد و انسجام مسلمانان، دست به تشکیل گروهک های تکفیری و داعش زده است./857/202/ب2

ارسال نظرات