۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۴۴۰۱۷۷
مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر:

بزرگداشت آیت‌الله خزعلی شهریور در سال جاری برگزار می‌شود

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: آیین نکوداشت حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلی دبیر کل فقید بنیاد بین المللی غدیر در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
ظریف منش

حسین ظریف‌منش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه دو ماه تا عید سعید قربان زمان باقی مانده است، گفت: باید از فرصت باقیمانده تا دهه امامت و ولایت نهایت استفاده را کرد.

 

وی افزود: برنامه های سال 95 پیش از سال و در اسفند ماه به استان ها ابلاغ گردیده است، در سال جاری بیش از صدهزار برنامه داریم که تلاش می‌شود تا بیشتر دستورالعمل اجرایی داشته باشد.

 

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به برگزاری همایش ها و جشنواره های متعدد بنیاد در سال جاری، عنوان کرد: همایشی در استان گیلان، همایشی در استان گلستان، همایشی در دانشگاه امام حسین (ع) و جشنواره بین المللی شعر غدیر از جمله برنامه‌ها در سال جاری است.

 

ظریف منش با بیان اینکه از جمله اقدامات مهم امسال برگزاری کارگاه‌های غدیرشناسی برای یک میلیون نفر است، اظهار داشت: همچون سال گذشته اطعام سراسری در کشور برای یک میلیون نفر پیش‌بینی شده است که سهم هر استان 30000 تا 35000 نفر خواهد بود.

 

وی با اشاره به برگزاری همایش نکوداشت مرحوم آیت الله خزعلی دبیر کل فقید بنیاد ابراز کرد: این نکوداشت در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود که شامل بخش های مختلفی است.

 

ظریف‌منش افزود: همچنین از نمایندگی‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در استان ها و شهرستانها و مردم خواسته شده که اگر عکس یا نوشته و فیلمی از آیت‌آلله خزعلی دارند به بنیاد مرکز جهت جمع آوری ارائه کرده و ارسال نمایند.

 

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه آیت الله خزعلی از بزرگان انقلاب اسلامی و یار دیرین امام و رهبری بودند، گفت: ایشان در کنار علمای بزرگی همچون علامه میر حامد حسین و علامه امینی صاحب کتاب گران‌سنگ الغدیر با تأسیس بنیاد بین المللی غدیر قدمی برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ غدیر در جامعه برداشتند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید که به ریاست حضرت آیت الله صدیقی دبیر کل بنیاد کار بزرگی انجام دهیم تا رهبر  و هادی بزرگ خود را شاد کنیم./۸۰۷/302/ب3

 

ارسال نظرات