۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۴۴۰۲۳۱
امام جمعه شهرستان آوج:

دشمن از وجود مسلمانان انقلابی هراس دارد

امام جمعه شهرستان آوج با بیان اینکه دشمن از وجود مسلمانان انقلابی هراس دارد، گفت: دشمن وجود مسلمانان انقلابی، علاقه‌مندان به نظام جمهوری اسلامی، رهبرمعظم انقلاب و افرادی که به فکر وحدت در جامعه هستند را به هیچ وجه نمی‌تواند تحمل کند.
حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی

حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در رابطه با تصمیم اخیر دادگاه بحرین برای محاکمه شیخ عیسی قاسم، گفت: آل خلیفه در حقیقت یک مهره‌ای است از مهره‌های استکبار جهانی در منطقه به رهبری غرب و به ویژه در رأس آن‌ها رژیم صهیونیستی است.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اهمیت اینکه دشمن از وجود مسلمانان انقلابی هراس دارد، ابراز کرد: دشمن وجود مسلمانان انقلابی و علاقه‌مندان به نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و افرادی که به فکر وحدت هستند را به هیچ وجهی نمی‌تواند تحمل کند.

 

وی در ادامه افزود: افراد برجسته‌ای همچون شیخ عیسی قاسم یک مانع برای جلوگیری از استکبار جهانی بوده و دشمنان به دنبال خفه کردن صدای انقلابی آن‌ها هستند و می‌خواهند ریشه این افراد انقلابی را بخشکانند.

 

امام جمعه آوج بیان کرد: دنیا و کشورهای دیگر و نمادهای بین المللی در این مواقع سکوت می‌کنند تا اینکه آل خلیفه و سایر دشمنان با خیال راحت کار خود را انجام دهند.

 

مجامع بین‌المللی پیرو دستورات غربی‌ها هستند

وی عنوان کرد: پیام سکوت‌های مجامع بین‌المللی در برابر این جنایات این است؛ آن‌هایی که در دنیا نفهمیده‌اند، بفهمند که این نهاد‌ها همچون سازمان ملل در راستای منافع مستکبرین حرکت می‌کنند و در حقیقت این نهادها مستقل نیستند و پیرو امر غرب است.

 

این کارشناس حوزوی با اشاره به اینکه غربی‌ها وابسته به استکبار هستند، تصریح کرد: آن‌ها طبق منافع غربی‌ها حرکت می‌کنند و کشور ایران دارای نظام مستقلی است و نیازمند و وابسته به استکبار نمی‌باشد، ما در برابر استکبار جهانی می‌ایستیم  ولی سازمان ملل مارک خلاف حقوق بشر به ما می‌زند درحالی که آل سعود در یمن جنایت و رژیم صهیونیست اسرائیل در غزه کشتار می‌کند.

 

وی در ادامه با اشاره به مطالب گفته شده اضافه کرد: سازمان ملل کار آن‌ها را امری قانونی می‌خواند و کاملا ساکت است، هیچ گونه اعتراض و هشداری به آن‌ها نمی‌دهند و متأسفانه هیچ حرکت و اقدام لازمی هم انجام نمی‌شود.

 

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: توصیه این است که کشور‌های دیگر هم باید همچون ایران به این درک برسند و روی پای خود بایستند و از استکبار مستقل باشند و با آن مبارزه کنند.

 

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اهمیت اینکه آه مظلوم کار خودش را می‌کند، تأکید کرد: این ظلم و فشارهای دشمن بر مظلومان درجایی دیگر همچون آتش زیر خاکستر کار خودش را می‌کند و آن‌ها قطعاً نتیجه کار خود را می‌بینند.

 

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به اینکه زبان جمهوری اسلامی در برابر دستگاه خارج از کشور به ویژه در برابر مستکبران باید دولت باشد ابراز کرد: وزارت خارجه ما قبل از اینکه مقام معظم رهبری و مسؤولان و عالمان حرفی بزنند و تذکر بدهند باید هشدارها را به غرب و استکبار بدهد ولی متأسفانه وزارت خارجه و دولت در این امر غفلت می‌کنند.

 

وی در پایان گفت: متأسفانه برجام آن چیزی که ما می خواستیم یعنی گشایش در اوضاع تحریم‌های بین‌المللی انجام نشد، ما از اول هم به غرب امیدی نداشتیم و امید ما به توانمندی‌ها و نیروی جوان داخل کشور بوده و هست، از طرفی هم ما نباید از حمایت علمای شیعه غفلت و در برابر جنایات آل سعود و رژیم صهیونیستی همچون سازمان ملل سکوت کنیم ما باید همیشه در عرصه حضور داشته باشیم و به یاری مظلومان بکوشیم تا غربی‌ها بیش از حد به خود اجازه جنایت ندهند./302/853/ب1

ارسال نظرات