۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۴۰۳۳۸
معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره دانش افزایی برای معاونین پژوهش مدارس استان

حجت الاسلام افضلی از برگزاری دوره یک هفته­ای دانش افزایی برای معاونین پژوهش مدارس استان در شهرستان شهرکرد خبر داد.
حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان

حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره دانش افزایی افزود: این دوره برای معاونین پژوهش، کارشناسان و مسؤولان پژوهش مدارس علمیه استان در شهرکرد برگزار خواهد شد.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه این دوره یک هفته‌­ای با محتوای کاربردی دقیق و به روز و کارآمد از 23 مرداد تا 30 همان ماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این دوره روزانه 8 ساعت برگزار می شود و شامل عناوین اصول پژوهش و روش تحقیق به مدت 32 ساعت، مهارت نگارش مقاله علمی به مدت 8 ساعت، فناوری و پژوهش­های حوزوی و مدیریت پژوهش هر کدام به مدت 4 ساعت است.

 

این مقام مسؤول در ادامه آشنایی با استانداردهای مجله و کانون­های علمی، آشنایی با استانداردهای کتابخانه­های حوزوی، روش مشاوره و راهنمایی پژوهشی و روش پژوهش محور هر کدام به مدت دو ساعت را از دیگر محتوای دوره دانش افزایی مزبور دانست و اذعان کرد: این دوره با حضور بهترین اساتید کشوری و با حضور معاونین، کارشناسان و مسؤولان پژوهش مدارس علمیه استان­های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و چهار محال بختیاری برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام افضلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در این دوره بسته کمک آموزشی در اختیار معاونین پژوهش مدارس علمیه قرار خواهد گرفت، اذعان کرد: در پایان برای گذرانندگان آزمون نهایی دوره، گواهی اتمام دوره ارائه خواهد شد که ارزش آن در تدریس واحدهای پژوهشی مدارس علمیه از سوی افراد دارنده آن به عنوان استاد پژوهش، ارائه مشاوره و تدریس اصول پژوهش به مدارس علمیه استان است.

 

وی در پایان انجام کارهای معاونت پژوهش به بهترین شکل ممکن را از دیگر دستاوردهای این دوره برشمرد و افزود: معاونین پژوهش مدارس 4 استان در دوره دانش افزایی شرکت خواهند کرد./9456/303/ب3

ارسال نظرات