۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۱
کد خبر: ۴۴۰۷۲۲
با حضور مراجع و علما صورت گرفت؛

برگزاری مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد ارتحال آ‌یت الله تبریزی

مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد ارتحال آیت الله میرزا جواد تبریزی در آستانه شهادت امام صادق(ع) با حضور مراجع، فضلا، علما و اقشار گوناگون مردم برگزار شد.
میرزا جواد تبریزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد ارتحال آیت الله میرزا جواد تبریزی پنجشنبه شب و در آستانه شهادت امام صادق(ع) با حضور مراجع ، فضلا، علما و اقشار گوناگون مردم در مدرسه این عالم ربانی برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، حضرت آیت الله حسین وحیدخراسانی، آیات سید محمود هاشمی شاهرودی، سید احمد خاتمی، سید هاشم حسینی بوشهری، علیرضا اعرافی، سید محمد سعیدی و نمایندگان بیوت مراجع تقلید در این مراسم حضور داشتند.

 

همچنین آیات محسن فقیهی، محمد علی فیض گیلانی، علوی بروجردی، حجج اسلام والمسلمین سید محمدمهدی میرباقری، ملکا، جمعیازاعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری از دیگر حاضران این جلسه بزرگداشت بودند.

 

حاضران در جلسه با قرائت قرآن و ذکر فاتحه یاد و خاطره آیت الله تبریزی را گرامی داشتند و علو درجات را از خداوند متعال برای وی خواستار شدند.

 

در این مراسم حجت الاسلام وحیدپور استاد حوزه علمیه به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به مقام امامت و فقاهت گفت: بر اساس آموزه های شیعه خداوند متعال دو ویژگی عصمت و علم الهی را به انبیا و اولیای خود داده است، این علم و عصمت موهبتی به شمار می رود که به وسیله ابزار عادی به دست نمی آید.

 

وی با اشاره به شخصیت و خدمات آیت الله تبریزی افزود: ایشان به معنای واقعی مقام فقاهت را داشت، ایشان پس از برگشت از نجف اشرف 30 سال درقم سکنی گزیدند و حتی در روزهای تعطیل نیز محل مراجعه بودند و تعطیلی نداشتند، یکی ازویژگی های بارز ایشان شاگرد پروری است./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
عالمی بی نظیر بود خداوند با مولایش امام حسین محشور گرداند
0
0