۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۴۴۰۸۲۸
سردار امیری:

دفاع از حریم اهل بیت برگرفته از تفکر انقلابی امام خمینی است

جانشین پلیس راهور کشور گفت: حضور جوانان عاشق و دلباخته ایرانی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) برگرفته از تفکر انقلابی امام راحل و الگوگیری از مکتب شهدای جنگ تحمیلی است.
جانشین پلیس راهور کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار موسی امیری، جانشین پلیس راهور کشور امروز در یادواره 32 شهید منطقه چلاو از توابع بخش امام زاده عبدالله(ع) آمل که در روستای زرخونی برگزار شد افزود: با اقتدار مقام معظم رهبری و همراهی مردم شاهد هستیم روزی بلوک شرق و غرب برای جهان تصمیم می گرفتند اما برای حفظ امنیت در منطقه دست یاری به طرف ایران دارند.

 

وی افزود: اقتدار ایران اسلامی سبب شد که رییس جمهور روسیه جهت شرکت در کنفرانس جی هشت قبل از شرکت در کنفرانس ازفرودگاه مستقیم به بیت مقام معطم رهبری می روند و به مدت دو ساعت درخصوص مسائل منطقه ای صحبت خصوصی می کنند.

 

جانشین پلیس راهور کشور ادامه داد: امروز شاهد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستیم که به برکت خون شهدا و استقامت مردم همیشه در صحنه شاهد امن ترین کشور در منطقه هستیم.

 

امیری خاطرنشان کرد:  اراده مردم عزیز ایران اسلامی برخواسته اطاعت ازامام عزیز و در حال حاضر مقام معظم رهبری است که مردم ما همواره در مسیر ولایت گام برمی دارند.

 

 وی با بیان این که امروز همه باید در جریان انقلاب و حفظ و ترویج آن صبر و استقامت داشته باشند بیان داشت: ضرورت دارد هوشیاری خود را حفظ کرده و مراقبت های ارزنده ای صورت دهیم.

 

جانشین پلیس راهور کشور ادامه داد: ضرورت دارد هوشیار باشیم تا دشمن توان نداشته باشد توطئه ای علیه کشورمان در برنامه های خود داشته باشد.

 

وی افزود: وجود برخی تفکر غلط گروه های اقلیت که همواره مغرضانه فضای عمومی جامعه را این طور نسبت می دهند که برای چه ایران در جنگ داخلی سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن شرکت می کند.

 

امیری اظهارداشت: برخی از افراد ناآگاه در کشور نیز این شرایط را تکرار می کنند و در راستای آن هستند.

 

جانشین پلیس راهور کشور با اشاره به این که اکنون گروه های تروریستی تکفیری و داعش همانند آفت مزارعی هستند که به جان کشورهای اسلامی منطقه افتادند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران برای حفظ امنیت شهروندان خود و کمک به مسلمانان منطقه دفع خطر می کند و در این راستا تلاش دارد.

 

وی ادامه داد: حضور جوانان عاشق و دلباخته ایرانی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) برگرفته گرفته از تفکر انقلابی امام راحل و الگوگیری از مکتب شهدای جنگ تحمیلی است.

 

 امیری با بیان این که آرامش و تولید امنیت درکشور بدون هزینه نمی شود و هزینه آن هم شهادت در راه حفظ اسلام است، گفت: شهادت زمینه ساز سعادت و تعالی انسان می شود و برکات و دستاورهای ارزشمندی دارد.

 

وی تصریح کرد: اگر تفکر شیعی و انقلابی در خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و ملت آگاه ایران نبود معلوم نبود که سرنوشت کشور ما به چه سمت و سویی حرکت می کرد که ضرورت دارد هوشیاری داشته باشیم.

 

جانشین پلیس راهور کشور با بیان این که همه ما باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم، گفت: امروز یک اصل مهم وجود دارد وآن شناخت و تشخیص خودی از غیرخودی، اقدام های به موقع و همراهی و استقامت بر سر مواضع دین اسلام وانقلاب اسلامی از عوامل مهم در رسیدن به بصیرت است.

 

امیری با اشاره به این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود، افزود: ضرورت دارد در مسیر ولایت فقیه گام برداشته و در راستای تحکیم و ترویج ارزش های انقلابی و اسلامی کوشا باشیم.

 

وی با بیان این که شهدا رفتند و باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم، گفت: حفظ دستاوردهای شهدا زمینه ساز عزت و اقتدار نظام اسلامی می شود.

 

گفتنی است، شهرستان آمل 1043 شهید والامقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم این شهرستان سند ولایت مداری و شهادت طلبی این دیار است که اماما خمینی(ره)‌در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند./1314/202/ب2

ارسال نظرات