۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۴۴۱۰۰۹
سردار فضلی در همدان:

دشمن با توطئه فرهنگی به دنبال قطع ارتباط مردم با شهدا و مراجع است

سردار فضلی با اشاره به هدف دشمن در تهاجم همه جانبه فرهنگی علیه نظام اسلامی، گفت: دشمن با توطئه فرهنگی علیه نظام اسلامی به دنبال قطع ارتباط مردم با شهدا و مراجع است.
سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته در مراسم تشییع پیکرهای شهدا در اردوگاه ابوذر همدان، گفت: جنگ تحمیلی یک  آزمون الهی بزرگی بود که مردم همدان از آن در سال های پس از انقلاب با سربلندی بیرون امدند.

 

وی با اشاره به ماجرای پذیرش قطعنامه از سوی امام و جام زهر نوشیدن ایشان، ابراز داشت: عراق هم مانند آمریکا قابل اعتماد نبود و پس از پذیرش قطعنامه حمله به ایران را از سر گرفت.

 

سردار فضلی طرح ریزی عملیات مرصاد را پس از قطعنامه از دیگر عهد شکنی های صدام وصف کرد و گفت: صدام با هدف براندازی نظام اسلامی منافقان را تجهیز و ترغیب کرد که برای عملیات به خاک ایران وارد شوند.

 

وی با اشاره به حضور همه منافقان در این عملیات، اظهار داشت: با همه مشکلات عملیات مرصاد، عملیات کاملا موفقیت آمیزی بود چرا که در آن بیش از 4800 نفر از منافقان به هلاکت رسیدند.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین حضور شهدای دفاع مقدس در شهرهای نظام اسلامی را مایه برکت دانست و گفت: امروز شهدا در جامعه محور تقویت روحیه شهادت طلبی در ایران و کشورهای منطقه هستند.

 

سردار فضلی با اشاره به هدف دشمن در تهاجم همه جانبه فرهنگی علیه نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن با توطئه فرهنگی علیه نظام اسلامی به دنبال قطع ارتباط مردم با شهدا و مراجع است.

 

وی در پایان تصریح کرد: امروز گرامیداشت یاد شهدا از امور مهمی است که باید به آن توجه شود و دشمن به دنبال تضعیف ارتباط مردم با شهدا و انقلاب است که در این راه عاجز مانده است./979/202/ب2

 

 

ارسال نظرات