۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۴۴۱۱۰۳
امام جمعه مرند:

ولایت‌مداری تنها راه غلبه بر توطئه‌های رنگین دشمنان است

حجت الاسلام نعمت‌زاده با تأکید بر این‌که چهره بزک‌ شده آمریکا هیچگاه نزد ملت ایران مقبولیت نخواهد داشت، گفت: پس از گذشت ماه‌ها از اجرای برجام، هنوز شاهد بدعهدی طرف غربی به ویژه آمریکا هستیم.
حجت الاسلام علي نعمت زاده، امام جمعه مرند

حجت الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به این‌که هیچ‌گاه نباید انتظار دوستی از دشمنان دیرینه اسلام داشت، اظهار داشت: آمریکا عامل اصلی بسیاری از بدبختی‌های ملت ایران چه در دوران قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.


وی با بیان این‌که عده‌ای با تطهیر چهره آمریکا به دنبال عوام‌فریبی در داخل کشور هستند، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب بارها بر بدعهدی طرف غربی به ویژه آمریکا تذکر داده بودند؛ چنانکه امروز پس از گذشت ماه‌ها از اجرای برجام؛ هنوز شاهد بدعهدی طرف غربی به ویژه آمریکا هستیم.


حجت الاسلام نعمت‌زاده با تأکید بر این‌که چهره بزک‌شده آمریکا هیچگاه نزد ملت ایران مقبولیت نخواهد داشت، گفت: باید به این حقیقت مهم اعتماد داشت که ولایت‌مداری تنها راه غلبه بر توطئه‌های رنگین دشمنان است؛ چرا که اصل ولایت فقیه جزو جدایی‌ ناپذیر نبوت و امامت است.


امام جمعه مرند با بیان این‌که ولایت مداری عامل اصلی بصیرت و ولی فقیه محور وحدت و یکدلی امت اسلامی است، تصریح کرد: ولایتمداری لازمه تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی و شاخص شناخت حق از باطل است؛ پیروی از خط ولایت فقیه و وحدت عامل تداوم و پایداری انقلاب بوده است.


وی با اشاره به این‌که مردم بصیر ایران با اطاعت از رهنمودهای روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، دشمنان انقلاب را در انجام تمام مراحل و پی‌ریزی دسیسه‌ها ناامید می‌کنند، افزود: قرائت و برداشت شیعه از ولایت، اطاعت است؛ به عبارت دیگر تها راه سعادت دنیا و آخرت ولایت‌مداری و تبعیت از نائب امام زمان در دوران غیبت است.


حجت الاسلام نعمت‌زاده با بیان این‌که لبه تیز حملات اعتقادی و فکری دشمنان متوجه اصل ولایت فقیه است، گفت: شیعیان و مسلمانان به ولایت عشق، محبت و علاقه داشته و پیروی از فرامین ولی فقیه را برای خود واجب می دانند، ولایت موجب حقانیت شرع مقدس اسلام و آموزه های دینی است.


امام جمعه مرند با اشاره به این که همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار با بصیرت و آگاهی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی خنثی شده است، گفت: امروز استراتژی دشمن در قبال جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و با تاکتیکی جدید به جنگ با آرمان‌های امام و انقلاب آمده اند.


وی جنگ نرم را حربه جدید دشمنان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: نظام سلطه به خیال خام خود تصور می کرد با تحریم سیاسی، اقتصادی و حتی تهدید می تواند ملت ایران را از رسیدن به اهداف متعالی خود باز دارد، غافل از اینکه همه این ترفندها ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی را در رسیدن به قله‌های عزت و عظمت مصمم‌تر از گذشته کرد.


حجت الاسلام نعمت زاده خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام ولایی و بر پایه ولایت فقیه است، از این رو رهنمودهای ایشان فصل الخطاب تمامی جریانات محسوب می شود، نظام سلطه بداند که با همراهی عناصر نفاق داخلی نمی تواند ارزش‌ها و اعتقادات دینی ملت ایران را خدشه‌دار کند./935/302/ب2

 

ارسال نظرات