۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۴۴۱۴۰۲
معاون تبلیغ حوزه های علمیه استان همدان:

دوره ولایت در حوزه علمیه سامن برگزار می شود

حجت الاسلام قاضی خانی از برگزاری دوره ولایت در حوزه علمیه سامن خبر داد و گفت: افراد شرکت کننده در این دوره را طلبه های بومی و غیر بومی تشکیل می دهند که در برنامه های علمی و تفریحی حضور دارند.
حجت الاسلام قاضی خانی

حجت الاسلام علی اضغر قاضی خانی معاون تبلیغ حوزه های علمی هاستان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشار به برگزاری طرح ولایت در مدرسه ولی عصر(عج) سامن، اظهار داشت: طرح تربیتی مربی اندیشه اسلامی ابلاغی از سوی معاونت تبلیغ مرکز به صورت همزمان در دو استان کشور برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری این طرح در استان همدان، خاطرنشان کرد: این طرح از 26 تیرماه در مدرسه حضرت ولی عصر(عج) سامن آغاز شده است و تا 22 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام قاضی خانی ابراز داشت: افراد شرکت کننده در این دوره را طلبه های بومی و غیر بومی تشکیل می دهند که در برنامه های علمی و تفریحی حضور دارند.

 

وی در ادامه با بیان این که در این دوره تعدادی از اساتید مؤسسه امام خمینی(ره) و اساتید حوزه علمیه همدان حضور دارند، گفت: ملاک برای حضور در دوره اتمام پایه سوم است.

 

معاون تبلیغ حوزه های علمیه استان همدان ابراز داشت: طلاب شرکت کننده در این دوره با یک دوره پاسخگویی به مسائل اخلاقی، سیاسی و اجتماعی آشنا می شوند.

 

وی توجه به مسائل اخلاقی در این دوره را برای شرکت کنندگان بسیار ضروری برشمرد و یادآور شد: برای ایجاد فضای معنوی در این دوره از اساتید اخلاق داخل و خارج استان استفاده شده است.

 

حجت الاسلام قاضی خانی با اشاره به طلاب شرکت کننده در این دوره، اظهار داشت: تعداد طلاب شرکت کننده در این دوره 60 نفر است که طلاب پایه سوم و طلاب مبلغ استان در این دوره شرکت کرده اند.

 

وی در پایان با بیان این که لازم است برای اعتلای تبلیغ در حوزه های علمیه اجرای این دست برنامه ها ترویج پیدا کند، گفت: دوره ولایت یکی از اموری است که خلأ آن در حوزه احسای می شد./979/302/ب2

ارسال نظرات