۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۴۴۱۸۴۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس خبر داد؛

راه اندازی کمپین«احمد بن موسی» همزمان با دهه کرامت

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس از راه‌اندازی کمپین «احمد بن موسی(ع)»، هم‌زمان با دهه کرامت و سالروز بزرگداشت آن حضرت خبر داد.
شاهچراغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، سیده رقیه علوی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس در جمع خبرنگارلن از راه‌اندازی کمپین «احمد بن موسی(ع)»، همزمان با سالروز بزرگداشت آن حضرت خبر داد و گفت: معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس در شبکه علمی «کوثرنت» و سامانه وبلاگ نویسی «کوثر بلاگ» اقدام به راه‌اندازی این کمپین از طریق ایجاد هشتگ های  «#امین_ولایت»، «#شاه‌چراغ» و «#سومین_حرم» کرده‌ است.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس تأکید کرد: این کمپین با هدف معرفی ابعاد شخصیتی این شاهزاده غریب و تبیین آثار و برکات این شهید بزرگوار در خطه جنوب، ایجاد شده است.

 

علوی خاطرنشان کرد: موضوعات پیشنهادی برای تولید محتوا در این کمپین شامل ابعاد شخصیتی، فضایل و کرامات حضرت احمد بن موسی(ع)، علت شهره شدن ایشان به شاهچراغ(ع)، معرفی ظرفیت‌های سومین حرم اهل بیت(ع) و آثار و برکات حضور این امامزاده بر فرهنگ مردم است.

 

وی ادامه داد: معرفی بزرگان مدفون در حرم مطهر شاهچراغ(ع) اعم از دانشمندان، شعرا و شخصیت‌های معاصر بزرگان در سایه شاهچراغ(ع)، معرفی منابع و مستندات پژوهشی همچون کتاب، مقاله، سایت و وبلاگ درباره حضرت شاهچراغ(ع) بخشی از موضوعات این کمپین است.

 

علوی بیان کرد: شاهچراغ(ع)در آینه تصاویر، دل نوشته‌ای به حضرت شاهچراغ(ع)، بیان خاطره‌ای بیادماندنی از زیارت آن حضرت، تولید عکس نوشته، کلیپ، پاورپوینت با موضوع زیارت و آداب حضور و غیره از دیگر موضوعات این کمپین است.

 

وی تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شبکه علمی کوثرنت به نشانی kowsarnet.ir و سامانه وبلاگ نویسی کوثر بلاگ به نشانی kowsarblog.ir به این کمپین ملحق شوند و از محتواهای تولید شده استفاده کنند./۹۱۹/203/ب2

ارسال نظرات