۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۴۱۹۵۹
امام جمعه همدان:

ارزش جهاد در جنگ نرم کمتر از دفاع مقدس نیست

امام جمعه همدان با اشاره به جایگاه نبروی انتظامی در جامعه گفت: 8 سال با کفر جهانی مقابله جدی داشتیم ولی متاسفانه با غفلت مردم دشمن به درون کشور نفوذ کرده و در حال فعالیت است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان همدان به جایگاه نیروی انتظامی در ایجاد امنیت جامعه اشاره کرد و گفت: مردم ما خبر از مجاهدتهای نیروی انتظامی ندارند و عدم توجه مردم، این همه اخلاص را زیر سؤال می برد.

 

امام جمعه همدان افزود: 8 سال با کفر جهانی مقابله جدی داشتیم، ولی متأسفانه با غفلت مردم دشمن به درون کشور نفوذ کرده و در حال فعالیت است و این فعالیت نیروهای نظامی و انتظامی است که دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته است.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به زحمات نیروی انتظامی، افزود: کارهای زیادی انجام شده که بسیار ارزشمند است و باید دانست که مردم ذره ای از جهاد شما بزرگواران را نمی دانند و طلبکار هستند.

 

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: متأسفانه روح قدردانی و تشکر در جامعه ایران مرده است و این عرصه جهاد با انواع ناهنجاری ها مواجه است و از دفاع مقدس پیچیده تر و اجر آن هم بالاتر است.

 

وی با اشاره به فعالیت دشمن در عرصه فرهنگی کشور، یادآور شد: در جنگ تحمیلی دشمن همه چیز خود را از دست داد و مشکلات فراوانی در زمینه سخت افزار بر او وارد شد، ولی امروز دشمنان با یک موبایل همه جامعه را به انحراف می کشانند.

 

امام جمعه همدان در ادامه خاطرنشان کرد: در عرصه جنگ بهترین جوانان را از ما گرفتند، ولی در این جنگ عفاف و حجاب و همه ارزش ها را از ما می گیرند و اعتقادات جامعه را نشانه رفته اند.

 

وی در پایان ابراز داشت: تا می توانید نقش مؤثر دشمن را از بین ببرید و نقشه های آنان را نقش بر آب کنید و بدانید که اگر ثواب آن بیشتر از دفاع مقدس نباشد، کمتر نیست./979/203/ب2

ارسال نظرات