۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۴۲۱۲۲
امام جمعه خوی:

مذاکره با آمریکا سمی مهلک است

حجت‌الاسلام شکوری با بیان اینکه آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود مذاکره با آمریکا را سمی مهلک دانستند.
امام جمعه خوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی امروز در خطبه نخست نماز جمعه با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: امیرمؤمنان(ع) می فرماید از فردی که خـوب ورع و تـقوا دارد و از طمـع پاک اسـت و بسیار نیکی می کند و کم منت می گذارد خوشم می آید.

 

وی در ادامه موضوع توبه را مورد بررسی قرار داد و گفت: در بخشی از آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) تمامی بندگان و گنهکاران به توبه کردن و بازگشت به سوی خداوند توصیه و تشویق شده اند از جمله خداوند می فرماید اى مؤمنان همگى به درگاه خدا توبه كنيد اميد كه رستگار شويد.

 

امام جمعه خوی افزود: رسول خدا(ص) فرمودند: به درگاه خدا توبه کنید که من روزی صدبار به درگاه خدا توبه می کنم.

 

حجت الاسلام شکوری گفت: در توبه همیشه به روی گنهکاران باز است و هر وقت اراده کردند می توانند به سوی خداوند بازگشته و از گناهان و آلودگیها توبه کنند.

 

وی بیان کرد: لازم است توبه حقیقی باشد که در روایات برای توبه گر حقیقی علائم و نشانه هایی مطرح شده است از قبیل داشتن اخلاص، دوری جستن از باطل، پایبندی به حق و قدم برداشتن در خیر و نیکی.

 

وحشتناکترین جنایات علیه بشریت از سوی آمریکا

خطیب جمعه خوی با اشاره به 16 مرداد و بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن از سوی هواپیماهای آمریکا در جنگ جهانی دوم در سال 1945 میلادی که در این بمباران 220 هزار نفر کشته شدند.

 

وی در ادامه گفت: بعضی از رسانه های متجاوز از یکصد جنایت بزرگ آمریکا نام برده اند که در طول سالیان متمادی در حق مـردم مظـلوم جـهـان به ویژه  مسلمانان و ملت بزرگ ایران مرتکب شده است.

 

رسالتهای سنگین خبرنگاران

مسؤول مدارس علمیه خوی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار که به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی از سوی تروریستهای طالبان نامگذاری شده است.

 

مذاکره با آمریکا سمی مهلک است

خطیب جمعه خوی با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در سخنرانی روز دوشنبه گذشته در اجتماع باشکوه مردم چند استان اظهار داشت: اشاره به پیشرفتهای مهم ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب، نقش آفرینی مسؤولان و ملت در راستای تبدیل کشور به الگو برای سایر مسلمانان، تأکید بر نقض عهد و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، اشاره به واردات کالاهای قاچاق بر کشور و تقبیح ارتباطات علنی رژیم سعودی با رژیم صهیونیستی که آن را خنجری بر پشت امت اسلامی خواندند و در نهایت سم مهلک خواندن مذاکره با آمریکا از جمله محورهای سخنان ولی امر مسلمین بود./202/936/ب1

ارسال نظرات