۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۴۲۶۸۱
طی حکمی؛

مدیر جدید مدرسه علمیه رضویه خرم آباد منصوب شد

طی حکمی از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حجت الاسلام مصطفی نورمحمدی، مدیر سابق حوزه های علمیه خواهران لرستان به عنوان مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد معرفی شد.
مدرسه رضویه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، طی حکمی از سوی مرکز مدیریت حجت الاسلام مصطفی نورمحمدی، به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه رضویه خرم آباد منصوب شد.

 

پیش از این حجت الاسلام محمد ولی پور، مدیریت مدرسه علمیه رضویه خرم آباد را عهده دار بود و هم اکنون در معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان مشغول فعالیت است.

 

براساس این گزارش، حجت الاسلام نورمحمدی، مدیر جدید مدرسه علمیه رضویه خرم آباد پیش از این از اساتید مدارس علمیه صادقیه و کمالیه خرم آباد بوده است.

 

گفتنی است، حجت الاسلام نورمحمدی به مدت سه سال نیز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان لرستان را عهده دار بوده است.

 

شایان ذکر است، مدرسه علمیه رضویه خرم آباد از سال 1389 تأسیس شده است و امسال که شش سال از فعالیت این حوزه می گذرد در پایه ششم حوزوی فعالیت دارد.

 

حجت الاسلام مصطفی نورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: زمین مدرسه علمیه رضوی خرم آباد به مساحت یک هکتار است.

 

وی با اشاره به این که مدرسه علمیه رضوی دارای پنج طبقه و هر طبقه نیز دارای 20 حجره است، افزود: قسمت اداری، آموزشی، مسجد و سالن آمفی تئاتر این مدرسه در حال ساخت است.

 

ارتقای سطح علمی مدرسه علمیه رضویه خرم آباد

مدیر جدید مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با اشاره به فعالیت این مدرسه در سطح یک، یادآور شد: در سال تحصیلی آینده سطح علمی این مدرسه به سطح دو رشته تخصصی و یا عمومی ارتقا می یابد.

 

گفتنی است، در سال های آینده مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با دارا بودن ظرفیت پذیرش 500 طلبه به عنوان بزرگ ترین مدرسه علمیه غرب کشور تبدیل خواهد شد./9459/303/ب2

ارسال نظرات