۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۴۴۲۳۷
معاون آموزش حوزه علمیه در قزوین:

ولایت و رهبری ستون اصلی خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی است

معاون آموزش حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به ولایتمداری امام رضا(ع) گفت: ولایتمندی امام رضا(ع) از ویژگیهای بارز و برجسته ایشان بوده که امروز باید این مسأله که ولایت و رهبری به عنوان ستون اصلی خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی است را بیش از همیشه حفاظت و پاسداری کنیم.
حجت الاسلام رسول نوروزی

حجت الاسلام رسول نوروزی معاون آموزش حوزه علمیه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اهمیت زیارت امام رضا(ع) در روایات پرداخت و گفت: یکی از موضوعات قابل توجه و مهم ثواب بالای زیارت حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا‌(ع) است.

حجت الاسلام نوروزی ابراز کرد: باید طلاب جوان معرفت و شناخت واقعی اهل‌بیت(ع) را بیش از همیشه درک کرده و بتوانند آن را در جامعه به نسل نوجوان و جوان انتقال دهند.

ولایت و رهبری ستون اصلی خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی است

معاون آموزش حوزه علمیه استان قزوین در ادامه با اشاره به ولایتمداری امام رضا (ع) بیان کرد: ولایتمندی امام رضا(ع) از ویژگیهای بارز و برجسته ایشان بوده که امروز باید این مسأله که ولایت و رهبری به عنوان ستون اصلی خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی است را بیش از همیشه حفاظت و پاسداری کنیم.

وی در پایان گفت: زائران قبور ائمه‌(ع) بالاترین درجه و با ارزش‌ترین عنایت ویژه زائرانی است که به زیارت حضرت امام رضا‌(ع) نائل می‌شوند و باید با درک درست از فضائل ائمه معصومین(ع) بتوانیم زندگی معنوی و حیات طیبه‌ای را تجربه کنیم./303/853/ب1

ارسال نظرات