۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۴۴۴۴۶
استاد حوزه علمیه:

دشمنان به دنبال سلب هویت اسلامی نسل جوان جامعه هستند

استاد حوزه علمیه گفت: امروزه دشمنان به دنبال سلب هویت اسلامی نسل جوان و گمراهی آن ها از مسیر اصلی خود هستند و با عرضه فرهنگ منحط غربی به نسل جوان موجب ایجاد شخصیتی دوگانه در وجود آن ها می شوند و هدف اصلی آن ها از ایجاد این جنگ نرم، تهی و اجوف ساختن پیکر انقلاب و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور، استاد حوزه علمیه به همراه جمعی از مسؤولان و طلاب و روحانیان کرمانشاه ظهر امروز با خانواده شهید اسدالله فتحی دیدار کردند.

حجت الاسلام صرفی پور در این دیدار ابراز داشت: خانواده های شهدا و جانبازان یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس و یادآور تلاش و جانفشانی شهدای گرانقدر در راه حفظ ارزش های انقلابی و اسلامی هستند.

استاد حوه علمیه تصریح کرد: ارزش های اسلامی از اهل بیت(ع) به ما ارث رسیده است و حفظ این میراث ارزشمند از مهم ترین اولویت های انقلاب اسلامی است، زیرا ارکان حکومت اسلامی ایران نیز بر اساس همین ارزش های اصیل اسلامی بنا شده است.

وی در ادامه افزود: امروزه دشمنان به دنبال سلب هویت اسلامی نسل جوان و گمراهی آن ها از مسیر اصلی خود هستند، دشمنان با عرضه فرهنگ منحط غربی به نسل جوان موجب ایجاد شخصیتی دوگانه در وجود آن ها می شوند و هدف اصلی آن ها از ایجاد این جنگ نرم، تهی و اجوف ساختن پیکر انقلاب و نظام اسلامی است.

مدیر سابق حوزه علمیه امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: تقویت بنیه فرهنگی و توجه به نسل جوان به عنوان آینده سازان کشور موجب تداوم فرهنگ اصیل اسلامی شده و دست دشمنان را از صید این نسل خالی می گذارد.

حجت الاسلام صرفی پور بیان داشت: الگوسازی مناسب برای نسل جوان و معرفی نمونه های موفق و کامل به این نسل سبب تحکیم فرهنگ غنی اسلامی در وجود آن ها خواهد شد.

وی شهدا را بهترین و کامل ترین الگو برای نسل جوان دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت غنی ترین فرهنگ این مرز و بوم بوده و شهدا با پایبندی به اعتقادات عمیق و ولایتمداری بالاترین صحنه های بندگی و انسانیت را خلق کردند.

استاد حوزه علمیه در پایان اظهار داشت: دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های آن ها را زنده کرده و نسل جوان را انقلابی نگه می دارد.

در پایان گفتنی است، شهید فتحی در سال 1365 به درجه رفیع شهادت نائل شد./857/202/ب2

ارسال نظرات