۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۴۴۴۸۷۲
امام جمعه هشترود:

ماندگاری روحیه استکبار ستیزی از برکات اردوهای راهیان نور است

حجت الاسلام رحیمی بقا و ماندگاری روحیه استکبار ستیزی در جامعه را از برکات اردوهای راهیان نور برشمرد و گفت: استکبار ستیزی از مسائل غیر قابل تفکیک از اندیشه انقلابی است و شهدای در مسیر مبارزه با استکبار جهانی جان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.
راهیان نور

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: دشمن هزینه های میلیاردی برای ناامید و دلسرد کردن جوانان از انقلاب با ابزارهای مختلف مانند ماهواره می کند که گسترش جریان فرهنگی راهیان نور، مانع از دستیابی آنان به اهداف خود می شود.

وی به ظرفیتهای بالای معنوی کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: راهیان نور بستر انتقال معارف است؛ راهیان نور یکی از عرصه‌های بزرگ فرهنگی است و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأثیر قابل توجب می‌گذارد و می‌تواند در مقابل جنگ فرهنگی دشمن بایستد، تا جایی که ما در بین زائران مناطق جنگی، زائران خارجی نیز داریم.

امام جمعه هشترود با بیان اینکه شهدا در دفاع از مرزهای اسلام وایران در جنگ حضور یافتند، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور فرصتی با ارزش و مغتنم برای آشنایی اقشار مختلف جامعه با شهدای کشورمان و عظمت حضور دریادلانه آنان در دفاع از حریم نظام اسلامی و کیان این مرز و بوم در جنگ تحمیلی است.

وی با تأکید بر حضور باشکوه جوانان در مناطق جنگی و اردوهای راهیان نور، ابراز کرد: راهیان نور نیز یکی از امور پرخیر و برکتی است که در راستای انتقال آرمانها و سیره شهدا به جامعه و نسل امروز و مقابله با جلوه های جنگ نرم دشمن بخصوص در زمان غیبت تا رسیدن به عصر ظهور، اهمیت ویژه می یابد.

حجت الاسلام رحیمی بقا و ماندگاری روحیه استکبار ستیزی در جامعه را از برکات اردوهای راهیان نور برشمرد و تصریح کرد: استکبار ستیزی از مسائل غیر قابل تفکیک از اندیشه انقلابی است، شهدای در مسیر مبارزه با استکبار جهانی جان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

وی افزود: با توجه به حوادثی که در منطقه رخ می دهد و همچنین با عنایت به تأکیدات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت مبنی بر حفظ آمادگی حضور در برابر دشمنان صهیونیستی در هر جا که نیاز باشد، از این رو اردوهای راهیان نور پیام ایستادگی، شجاعت، آمادگی و استکبار ستیزی را به زائران قتلگاه شهدا می دهد.

امام جمعه هشترود با بیان اینکه راهیان نور جریان بزرگ فرهنگی برای ترویج آرمانهای نظام اسلامی و انقلاب است، افزود: جوانان این مرز و بوم با پیروی از فرمایشات رهبری تمام توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد و اجازه نخواهند داد تا دشمن به اهداف شوم خود در ضربه به انقلاب اسلامی موفق عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: سفرهای فرهنگی زیارتی راهیان نور آثار راهبردی بسیار زیادی دارد و همه مسؤولان باید خودشان را موظف بدانند در این امر مقدس مشارکت دلسوزانه داشته باشند و حتی خانواده ها نیز اسباب سفر فرزندان دانش آموز خود را به این اردوها فراهم کنند./302/854/ب1

ارسال نظرات