۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۴۴۴۹۳۳
با اقامه نماز از سوی آیت‌الله علما؛

پیکر آیت الله میبدی در کرمانشاه آرام گرفت

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر آیت الله سید مجتبی میبدی با حضور مردم عالم پرور کرمانشاه برگزار و پیکر آن مرحوم پس از اقامه نماز از سوی آیت‌الله علما در مسجد آیت الله میبدی به خاک سپرده شد.
تشییه 1 تشییع2 تشییع3 تشییع4 تشییع5

حجت الاسلام سید محمدحسین ضیغمیان امام جمعه شهرستان بیستون در حاشیه مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت الله سید مجتبی میبدی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: آیت الله میبدی(ره) در مکتب اهل بیت علیهم السلام رشد کرد و به تأسی از بزرگان دین در لباس مقدس پیامبر اکرم(ص) به نشر اندیشه های دین پرداخت.

امام جمعه شهرستان بیستون با اشاره به جایگاه آیت الله میبدی در استان کرمانشاه، تصریح کرد: ایشان از علما و روحانیان با فضیلت، اهل علم و تقوا بود که یکی از استوانه های دینی و مذهبی استان بشمار می رفت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه بیان داشت: آیت الله میبدی کرمانشاهی(ره) در طول عمر با برکت خود در جهت رسالت طلبگی خود به احیا و زنده نگه داشتن فرهنگ قرآن در جامعه پرداخت و در این مسیر شاگردان بسیاری نیز تربیت کرد.

حجت الاسلام ضیغمیان یادآور شد: ایشان استاد اخلاق برای جوانان متدین و مدرس حوزه علمیه بود، شاگردان آیت الله میبدی(ره) در کلاسهای درس همچون پروانه به دور شمع حلقه می زدند و از کمالات و فضائل آن مرحوم بهره مند می شدند.

امام جمعه شهرستان بیستون گفت: دشمنان درصدد ایجاد فاصله میان علما و ملت هستند اما خوشبختانه جمعیت پرشور و عزاداری که امروز در مراسم تشییع و تدفین آیت الله میبدی (ره) شرکت کردند خاری بر چشم دشمنان اسلام و انقلاب بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه علما و فضلا پشتوانه های دینی و فرهنگی جامعه هستند، ابراز داشت: ارتباط منسجم و پیوند قلبی مردم با علما و روحانیان بسترهای اعتلای سطح دینی جامعه را فراهم می کند.

لازم به ذکر است مراسم تشییع پیکر مطهر عالم ربانی، فقیه صمدانی آیت الله سید مجتبی میبدی پیش از ظهر امروز بر دستان مردم ولایتمدار و عالم پرور کرمانشاه برگزار شد و پس از اقامه نماز از سوی آیت‌الله علما در مسجد آیت الله میبدی به خاک سپرده شد./202/857/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
اعلی الله تعالی مقامه
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
یکی از اصول و مبانی هر جهان‏بینی و یکی از محورهای اساسی معرفت‏و اندیشه بشری، «انسان» و مباحث مربوط به او است که همواره توجّه‏ و اهتمام اندیشه‏وران و متفکّران را به خود جلب کرده است و در بخش‏ها و به شیوه‏های گوناگون، شناخت انسان و خصوصیات و توانمندی‏های ‏او را مطرح کرده‏اند.
0
0