۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۴۵۱۳۸
امام جمعه بندرامام خواستار شد؛

ضرورت برخورد قاطع قوه قضائیه با بزک کنندگان چهره منافقین

امام جمعه بندرامام با اشاره به اینکه انتشار فایل صوتی آقای منتظری برای ایجاد تفرقه و تحریک منافقین صورت می گیرد، گفت: قوه قضائیه موضع قضائی محکمی در برابر منافقین، جریانهای ناامن کننده و افراد داخلی بزک کننده چهره منافقین داشته باشد.
حجت الاسلام محمد تابش ، امام جمعه بندر امام خميني (ره)

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اقدامات و تلاشهای آقای منتظری در اواخر عمر و پس از عزل از قائم مقامی ابراز داشت: این اقدامات نشان از فریب خوردگی وی از منافقین و لیبرالها و وابسته شدن خواسته یا ناخواسته به آمریکا و انگلیس داشت و در زمینه داخلی نیز عقده گشایی بسیار سخت به حضرت امام راحل(ره)، نظریه ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه بندرامام با بیان اینکه آقای منتظری در اواخر عمر تلاش فراوانی برای تحریف تاریخ انقلاب اسلامی مبذول داشت، گفت: وی از طریق مصاحبه های تحریف شده درباره تاریخ انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) به این امر پرداخت که عکس العمل مسؤولان کشوری را در پی داشت، و وی با تصور نادرست، امام خمینی(ره) را عامل شکست خود می دانست.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام در ادامه با اشاره به فعالیتهای مخرب فرزندان منتظری علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: فرزندان وی همچون احمد منتظری دشمنی علنی خود را با حضور در گروه های سیاسی ضد اسلامی و فرقانی و تروریستی بیان کردند که در برخی موارد اعتراض اصلاح طلبان را برانگیخت.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش تروریستها در ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد ناامنی اشاره و عنوان کرد: سیاست اصلی آمریکا برای ورود تروریستها به کشورمان به راه انداختن تفرقه قومی، مذهبی به ویژه مذهبی ـ سیاسی است که در این رابطه به حمایت از منافقین و تشویق آن ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام تابش با بیان اینکه منافقین مرده های در حال احتضار هستند، گفت: جریان منتظری، جریانی تروریستی و منافق پرور حامی سید مهدی هاشمی بود که به فتوای امام راحل(ره) مبنی بر قتل منافقین اعتراض داشت و انتشار فایل صوتی اخیر برای تحریک منافقین، دامن زدن به تفرقه های سیاسی، مذهبی و قومی، اشتغال نظام اسلامی به اینگونه امور و ایجاد فضا برای انجام اقدامات ضد امنیتی است.

وی خاطرنشان کرد: احمد منتظری به گمان خود با این اقدام زمینه ناامنی و ورود داعش به داخل کشور و اختلافات داخلی را مهیا خواهد کرد؛ اما این اقدام ماهیت کثیف وی را دوباره روشن و ثابت کرد که بیت منتظری، منحرف و گمراه است که چشم دیدن انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را ندارد.

امام جمعه بندرامام در پایان گفت: از رییس قوه قضائیه خواهشمندم که موضع قضائی محکمی در برابر منافقین، جریانهای ناامن کننده و افراد داخلی بزک کننده چهره منافقین کنند و با توجه به حمایت بیت منتظری از منافقین، این بیت باید ریشه کن و عزل شود./302/9456/ب1

ارسال نظرات