۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۴۴۵۶۶۳
حجت الاسلام رفیعی:

نمایشگاه تخصصی کتاب ام المؤمنین در قم برپا می‌شود

دبیر علمی همایش ملی «صدف کوثر» از برپایی نمایشگاه کتاب ام المؤمنین حضرت خدیجه کبری(س) همزمان با برپایی این همایش ملی در قم خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعه المصطفی، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی در دیدار با حضرت آیت الله سبحانی با ارائه گزارشی از روند فعالیت های اعضای هیأت علمی همایش ملی صدف کوثر،  اظهارداشت: این همایش  با محوریت معرفی شخصیت نورانی حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها در ایام ربیع الاول (دیماه سال جاری) که ایام ازدواج ایشان با پیامبر اسلام است  بصورت ملی برگزار خواهد شد.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه افزود: در حال حاضر در 14 محور فراخوان مقاله مقاله داده شده است که در این راستا 50 مقاله علمی به دبیرخانه همایش ارسال شده است و 30 مقاله به صورت سفارشی به اساتید برجسته حوزه و دانشگاه سپرده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی ادامه داد: غربت و مظلومیت حضرت خدیجه علیهاالسلام جمعی از اعضای هیأت علمی جامعه المصطفی، جامعه الزهرا سلام الله علیها و حوزه علمیه خواهران را بر آن داشت تا همایشی با محوریت این بانوی مکرم را در دو نوبت صبح در مدرسه عالی امام خمینی(ره) و عصر همان روز ( دوم دیماه) در جامعه الزهرا سلام الله علیها برپا کنند.

دبیر علمی همایش گفت: ارائه نرم افزارهایی با موضوع حضرت خدیجه علیهاالسلام، انتشار دو جلد کتاب از مجموعه مقالات ارائه شده در همایش، انتشار سه شماره گاهنامه از فعالیت های جانبی همایش، جمع آوری کتب اهل سنت و شیعه با موضوع حضرت خدیجه علیهاالسلام با هدف برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب در حاشیه همایش همچنین انتشار موسوعه حضرت از جمله طرح های پژوهشی، تحقیقاتی این همایش ملی است./1325/د102/ی

ارسال نظرات