۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۴۴۵۷۲۷
امام جمعه بابل:

تلاش محور عربی غربی برای ناامنی در کشور شکست خورده است

امام جمعه بابل با اشاره به شکل گیری محور عربی غربی برای ایجاد ناامنی درکشور و شکل دهی و حمایت از گروهکهای تروریستی در کشور، گفت: با حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی در کشور، تلاشهای دشمنان برای ناامنی در کشور شکست خورده است.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل سه شنبه شب در دیدار جمعی از بسیجیان شهر بابل با تاکید بر مهم بودن مسأله امنیت در کشور، گفت: مهم‌ترین امری که بسترهای مناسب برای توسعه یک کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی فراهم می‌کند، مقوله امنیت است.

وی به تلاشهای سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی برای ایجاد ناامنی در کشور، افزود: دستگیری گروه های مختلف تروریستی در استانهای مرزی کشور نشان دهنده تلاشهای مختلف دشمنان برای اخلال در امنیت کشور است.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا و الزهرا بابل با اشاره به اینکه نخستین هدف دشمنان ناامن ساختن استانهای سنی نشین است، اظهار داشت: رد پای سرویسهای جاسوسی کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی در شکل دهی و پشتیبانی گروهکهای تروریستی در کشور دیده می شود.

وی با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی مرکز و کانون مقاومت اسلامی در جهان اسلام است، تاکید کرد: ناامن کردن جمهوری اسلامی برای تضعیف محور مقاومت در برابر جبهه صهیونیست و گروهکهای تکفیری است تا جمهوری اسلامی به جای رهبری مقاومت اسلامی، به تامین امنیت در داخل کشور بپردازد.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به برگزاری نشست اخیر گروهک مضمحل تروریستی منافقین در پاریس با حمایت آل سعود، تصریح کرد: رد پای آل سعود در شکل دهی به گروهکهای تروریستی تکفیری، وهابی و حمایت های گسترده از آنان برای کشتار مسلمانان وجود دارد و امروز با حمایت از گروهک تروریستی منافقین عملا ماهیت تروریستی رژیم حاکم بر عربستان آشکارتر از گذشته شده است.

وی ادامه داد: آل‌سعود  از زمان حاکمیت بر شبه جزیره عربستان تمام تلاش خود را برای شکاف در امت اسلامی و خدمت به استکبار و صهیونیست با پرورش دادن گروه های تروریستی تکفیری و وهابی نظیر القاعده و داعش معطوف کرده است.

امام جمعه بابل به حضور نیروهای ایرانی برای مقابله با گروهکهای خطرناک تروریستی در عراق و سوریه پرداخت و گفت: حضور نیروهای ایرانی در کشورهای سوریه و عراق برای زمینگیر کردن تکفیریهای تروریست و ایجاد امنیت برای کشور ما است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به انتشار فایلی صوتی در حمایت از گروهک منافقین و جریان سازی رسانه ای از سوی شبکه های غربی نظیر بی بی سی، اظهار داشت: با در کنار هم گذاشتن مسائل چند ماه اخیر از جمله انتشار فایل صوتی در حمایت  از منافقین، تامین هزینه گردهمایی عناصر تروریستی منافقین در پاریس از سوی عربستان و جریان سازی رسانه ای از سوی برخی از شبکه های غربی برای گروهک منافقین، نشان از طرحی هماهنگ در محور غربی-عربی و عناصر داخلی آنها برای ایجاد ناامنی در کشور است.

وی افزود: خیانتهای گروهکهای تروریستی مانند منافقین هم در دوران انقلاب، دفاع مقدس و هم بعد از آن برای ملت ما آشکار است و مردم تنفر شدیدی از آنان دارند.

امام جمعه بابل به برخی از جنایات این گروهک پرداخت و گفت: شهادت مظلومانه شهدایی مانند رجایی و باهنر  از سوی عناصر گروهک منافقین، کشتار هزاران نفر از مردم بیگناه در کشور، جاسوسی و خیانت عناصر این گروهک در ایام دفاع مقدس و پس از آن به ویژه در موضوع هسته ای تنها گوشه ای از جنایات منافقین است که از خاطر ملت ما پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به انهدام گروهکهای تروریستی از سوی نیروهای امنیتی، خاطرنشان کرد: مشت قدرتمند جمهوری اسلامی در قالب نیروهای بسیج، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان(عج) تمام تلاشهای ترویست ها و حامیان آنها را با شکست مواجه می کند./202/1313/ب1

ارسال نظرات