۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۴۵۷۹۸
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

طرح نشاط معنوی کاری پربرکت با برنامه‌های جذاب است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه طرح نشاط معنوی کاری پربرکت است، گفت: طرح نشاط معنوی کار پربرکتی است که در ایام تابستان در جوار بقاع متبرکه سراسر استان برگزار شد و نوجوانان با شرکت در این طرح، علاوه بر بهره بردن از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه با برنامه‌های جذاب و گوناگون و خاطره انگیز اوقات فراغت خود را پرکردند.
طرح نشاط معنوی

به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، صبح امروز در اختتامیه طرح نشاط معنوی که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد طرح نشاط معنوی را کاری پربرکت دانست و گفت: طرح نشاط معنوی کار پربرکتی است که در ایام تابستان در جوار بقاع متبرکه سراسر استان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: نوجوانان با شرکت در طرح نشاط معنوی در فصل تابستان، نه تنها از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه بهره می‌برند، بلکه با استفاده از برنامه‌های جذاب، گوناگون و خاطره انگیز اوقات فراغت خود را نیز پرمی‌کنند.

حجت الاسلام عادل با ابراز امیدواری نسبت به بهبود کمی و کیفی این طرح در سالهای آینده ابراز داشت: در رابطه با هر طرح نمی‌توان مطلوب بودن کامل آن را اعلام کرد، طرح نشاط معنوی نیز دارای کمبودها و ضعفهایی بود، با این حال ما از ظزفیتها بیشترین استفاده و بهره بری را داشتیم و امیدوریم در سالهای آینده نقصها و کمبودها به حداقل برسد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با تشکر از فعالان طرح نشاط معنوی گفت: تمام مبلغان و استادان، معاونت فرهنگی ادارات اوقاف در شهرستانها، هیأت امنا و مدیران امامزادگان در برگزاری و اجرای این طرح تابستانی نقش فعالی داشتند، امیدواریم با تلاش اعضا در سالهای آینده نیز شاهد اجرای این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه استان باشیم./203/955/ب1

ارسال نظرات