۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۴۴۶۲۷۸
امام جمعه سراب:

ایمان شاکله اصلی زندگی شهیدان رجایی و باهنر بود

حجت الاسلام اکرمی گفت: شهیدان رجایی و باهنر زندگی خود را براساس ایمان و تقوا پیش بردند و در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند.
حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با گرامیداشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان، اظهار کرد: این دو شخصیت بزرگ زندگی خود را براساس ایمان و تقوا پیش برده و در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند.

وی ساده زیستی، ایمان و خدمت صادقانه را راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر دانست که در مدت کوتاهی از خدمتش در دلهای ملت ایران ماندگار شد، گفت: خدمت صادقانه و نیت الهی این دو شهید بزرگوار بود که آنها را به اوج محبوبیت و عشق در میان مردم رساند.

امام جمعه سراب با تشریح وظایف دولت اسلامی؛ عدالت، رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم، از میان بردن فاصله طبقاتی، ایجاد امنیت و ثبات، حفاظت از حقوق مردم و بیت المال را بخشی از این وظایف برشمرد، ادامه داد: دولت باید از بیت المال مسلمانان به بهترین نحو صیانت کند و اجازه دست اندازی ها را به آن را ندهد.

وی با شاره به دیدار اخیر اعضای هیأت دولت با رهبر فرزانه انقلاب، تأکید کرد: اگر به رهنمودهای رهبری، ظرفیتها و داشته‌های کشور به ویژه اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری شود، می توان هم از نظر فرهنگی و هم از نظر اقتصادی در شرایط بهتر و مناسبتری قرار گرفت.

حجت الاسلام اکرمی با اشاره به اقدامهای دولت در بخش بهداشت و درمان، افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت گامهای ارزنده و چشمگیری برداشته شد که امیدواریم این طرح به اهداف مورد نظر برسد و تکامل یابد، این طرح باید به صورت کامل و دقیق اجرایی شود و ضعفهای آن نیز کاسته شود.

وی تلاش دولت در ایجاد امنیت در جامعه را جهادگونه خواند و تصریح کرد: با توجه به وجود ناامنی در منطقه، ایران اسلامی با تلاش دولتمردان و نیروهای امنیتی و انتظامی به جزیره امن تبدیل شده است، این نشان از اقتدار و قدرت ایران اسلامی است.

امام جمعه سراب با بیان اینکه امنیت نعمت بزرگی است، خاطرنشان کرد: ایران اکنون در مرکز عملیاتهای تروریستی منطقه است ولی به برکت وزارت مقتدر اطلاعات کشور قبل از هر اقدام تروریستی در کشور دشمنان نظام و اسلام در چنگال قانون قرار می گیرند که این به برکت مجاهدتهای گمنامان امام زمانی است.

وی با بیان اینکه ایران کشوری است که در برهه‌ای از زمان تمام جهان در مقابلش قد علم کرد، خاطرنشان کرد: اکنون نیز دشمنان اسلام برای شکست نظام با انواع ترفندها و تحریمها تلاش می کنند و این ماندگاری نظام چیزی جز عنایت خاص امام زمان(عج) نیست./854/302/ب2

ارسال نظرات