۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۴۶۳۲۵
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مسؤولان ساده زیستی و انقلابی گری را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهند

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری گفت: مسؤولان و دولتمردان بایستی به مانند شهیدان رجایی و باهنر ساده زیستی، تعهد، وجدان کاری و انقلابی گری را سرلوحه عمل خود در هر پستی که هستند قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری

حجت الاسلام‌ والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این دو شهید بزرگوار زندگی خویش را با ایمان به خدا و اعتقاد به هدف در مسیر نظام اسلامی سر کردند.

وی ادامه داد: نامگذاری سالروز شهادت این عزیزان به نام «هفته دولت» این مسأله را به ما یادآوری می‌کند که کلیه مسؤولان و دولتمردان بایستی به مانند این دو شهید بزرگوار، ساده زیستی، تعهد، وجدان کاری و انقلابی گری را سرلوحه عمل خود در هر پستی که هستند قرار دهند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی به عاملان شهادت این دو شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: منافقان کوردل در حساس ترین شرایط انقلاب این عزیزان را همانند سایر مسؤولان شهید با قساوت و کینه توزی از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهادت رساندند.

وی افزود: اين دو شهيد خداوند را ناظر بر تمام اعمال و رفتارشان و خود را در محضر پروردگار مي ديدند و واقعا معتقد بودند که کار بايد براي رضاي خداوند باشد و همين ايمان راسخ به خداوند و اخلاص در عمل به آنها آبرو بخشيد و سبب شد خداوند محبت و نام نيک آنها را در دلهاي مردم قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری توکل و تلاش را از ديگر ويژگيهاي اين دو شهيد برشمرد و ابراز داشت: حضور در بين مردم، ارتباط عاطفي با تمام اقشار جامعه و ارائه خدمت بي منت از ديگر سجاياي برجسته اين شهيدان بود که محبت را با خدمت آميخته بودند و خود را خادم ملت مي ديدند.

وی با بیان اینکه منافقان و حامیان جنایتکار آنها عامل شهادت بسیاری از مردم و مسؤولان این کشور بودند، گفت: شهادت این دو شهید بزرگوار لکه ننگ دیگری را بر دامان کثیف منافقان و حامیان آنها یعنی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار ثبت کرد.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه هفته دولت، زمانی برای ارزیابی عملکرد این دولت در طی این سه سال است،گفت: شهیدان رجایی و باهنر برای خدمت به محرومان تلاشی شبانه‌روزی داشته‌اند و مسؤولان دولت یازدهم نیز باید اقدامات و رفتارهای خود را با این شاخص الگو تطبیق دهند.

وی با بیان اینکه جامعه ما نیازمند مسؤولان شایسته و دلسوز است که هم به فکر ارتقاء و تعالی معنوی و هم مادی جامعه اسلامی باشند، ادامه داد: باید با رویکرد اقتصاد مقاومتی و تکیه به ظرفیت داخلی اقداماتی سریع برای رفع بیکاری و ارتقای معیشت مردم داشت./854/302/ب2

ارسال نظرات