۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۴۶۴۶۵
معاون آموزش جامعه المصطفی:

از پژوهش در حوزه زنان و خانواده غافل نشویم

حجت الاسلام قنبری با تاکید بر احصای حوزه های مشترک فعالیتی، گفت: نباید از پیگیری و ارائه مقالات تخصصی در حوزه زنان و خانواده غافل بود.
حجت الاسلام محسن قنبری، معاون آموزش جامعه المصطفی(ص)

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعه المصطفی، حجت الاسلام قنبری معاون آموزش جامعه المصطفی در دیدار رئیس دانشگاه الزهرا از جامعه المصطفی، ضمن تاکید بر اهمیت ارائه مباحث آموزشی ویژه همسران و فرزندان طلاب جامعه المصطفی، تصریح کرد:  به منظور تعمیق همکاری های دانشگاه الزهرا و جامعه المصطفی، دانشگاه مجازی از ظرفیت بسیار بالایی برخودار است، در عرصه تبادل متون و دستاوردها، می توان گام هایی عملیاتی تری را برداشت.

وی در ادامه بر تأثیرگذاری آموزش زبان و ادبیات فارسی در عرصه های بین الملل اشاره کرد و اظهار داشت: تبادل تجربیات مشترک جامعه المصطفی و دانشگاه الزهرا در حوزه آموزش زبان و ادبیات فارسی بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام قنبری برگزاری و ارائه رشته های مشترک  در حوزه بانوان را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: دوره های کوتاه مدت مختلفی را می توان با همکاری جامعه المصطفی و دانشگاه الزهرا اجرایی کرد.

معاون آموزش جامعه المصطفی با تاکید بر احصای حوزه های مشترک فعالیتی، با بیان این که تبادل استاد و دانشجو و پیگیری فعالیت های پژوهشی مشترک، حوزه ای تاثیرگذار در تعمیق همکاری ها است، خاطرنشان کرد: نباید از پیگیری و ارائه مقالات تخصصی مشترک در حوزه زنان و خانواده غافل بود.

حجت الاسلام قنبری در پایان تصریح کرد: برپایی دوره های تربیت مربی به صورت مشترک نیز عرصه ای است که می تواند مورد توجه قرار گیرد./1325/د102/ی

ارسال نظرات