۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۴۶۵۰۲
امام جمعه عجب شیر:

دولت از حاشیه سازی دوری کند/ لزوم برخورد با فیشهای نجومی

حجت الاسلام شربیانی گفت: برخورد با فیشهای نجومی و برگرداندن آنان به خزانه و در صورت نیاز به میدان آمدن قوه قضاییه و عزم راسخ و برخورد با افراد متخلف ضروری است، دولت باید از حاشیه سازی که دشمنان با کمک آن در داخل کشور فتنه ایجاد می کنند، دوری کند.
حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه درهشتم شهریور سال ۶۰ ملت بزرگ ایران دو شخصیت بزرگ و مخلص و خدمتگزار را از دست داد، گفت: این دو شهید بزرگوار ولایتمدار و انقلابی بودند و ساده زیستی جزء اصول زندگی آنها بود.

وی با اشاره به جنایات گروهک تروریستی منافق به حمایت استکبار جهانی، ابراز داشت: منافقانی که امروز در آغوش آمریکا و صهیونیسم و آل سعود قرار دارند این دو شخصیت ارزشمند و بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را با ترور به شهادت رساندند و کشور ایران را به سوگ بردند.

امام جمعه عجب شیر ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر مرد اخلاص و عمل بودند و از نمونه‌های مثال‌زدنی دولتمردان تاریخ انقلاب اسلامی در عرصه خدمت به مردم بودند، مسؤولان متوجه باشند که باید از آنها الگو گرفت و مخلصانه دلسوزانه و صادقانه به مردم خدمت می‌کردند.

وی با بیان اینکه نقد منصفانه و سازنده باید به یک فرهنگ مبدل شود، ادامه داد: نقد منصفانه هم سازنده است و هم لازم و ضروری است، نقد منصفانه در کشور از  دولتها جهت تقویت عملکرد آنان در خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جریان داشته باشد.

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با رییس جمهور و هیأت دولت که به بایدها و نبایدهایی در دولت اشاره کردند، افزود: دولتمردان باید در همه امور به رهبر انقلاب و بیانات ایشان تأسی کنند و از خط ولایت و مسیر رهبری دور نشوند.

امام جمعه عجب شیر با اشاره به مسأله فیشهای حقوقی نجومی، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که نباید به‌آسانی از این مسأله عبور کنیم چون این مسأله می‌تواند اعتماد مردم نسبت به سایر مسؤولان را زیر سؤال ببرد؛ البته آحاد مدیران پاک‌دست هستند ولی باید این تعداد اندکی که این فیشها را دریافت کردند نیز نباشد.

وی با تأکید بر برخورد قوای سه گانه با مدیران متخلف، خاطرنشان کرد: برخورد با فیشهای نجومی و برگرداندن آنان به خزانه و در صورت نیاز به میدان آمدن قوه قضاییه وعزم راسخ و برخورد با افراد متخلف ضروری است، دولت باید از حاشیه سازی که دشمنان از این حاشیه سازیها در داخل فتنه ایجاد می کنند، دور کنند./854/302//ب2

ارسال نظرات