۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۴۶۶۵۵
کارشناس مسائل دینی:

دولت از تمام تلاش خود برای خدمت به مردم استفاده کند

حجت الاسلام عسگری گفت: دولت تمام تلاش خود را برای خدمت به جامعه در نظر بگیرد و دولتیها بدانند که جهادی کار کردن برای رسیدن به درجات بالا از موفقیتهای یک دولت محسوب می شود.
اضغر عسگری

حجت الاسلام اصغر عسگری کارشناس مسائل دینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: خدمت به مردم در راستای کسب رضایت خدا از وظایف مهم دولت باید باشد.

وی افزود: خدمت به مردم، کسب معیشت مردم، بهداشت مناسب و کارهای دیگری که در راستای خدمت به مردم است را دولت باید مد نظر بگیرد تا مردم به آنها اعتماد کنند.

حجت الاسلام عسگری با توجه به این که دولت در خیلی برنامه های موفق شده است و توانسته کار خود را به پایان برساند، اظهار داشت: دولت در کارهای خود با صاحب نظران کشور که تجربه ای بالا دارند، استفاده کنند تا بتوانند کارهای بهتری و با کیفیت بالایی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: دولت برای رسیدن به مقامهای بالا و اهداف آرمانی از هزینه های کمتری استفاده کند و سعی کند شهید باهنر و رجایی را در کار خود الگو قرار دهد.

استاد حوزه و دانشگاه با توجه به این که دولت رهنمود های مقام معظم رهبری را جدی بگیرد و سعی کند به صحبتهای این عالم بزرگوار را در جامعه عملی کند، ابراز داشت: رهبر جامعه امروز از تجربیات بالایی برخورد دار بوده و هر صحبتی را که بیان می کنند، از روی علم و آگاهی است.

وی اظهار داشت: دلسوزی و مهربانی از ویژگیهای بارز مقام معظم رهبری بوده و زمانی که با مردم صحبتی را می کنند، این صحبتها از روی آگاهی و دلسوزیی همچون پدر به پسر است.

حجت الاسلام عسگری با بیان این که سعادت دنیا و آخرت دولت به عمل کردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری بستگی دارد، تصریح کرد: دولت تمام تلاش خود را برای خدمت به جامعه در نظر بگیرد و دولتیها بدانند که جهادی کار کردن برای رسیدن به درجات بالا از موفقیتهای یک دولت محسوب می شود.

وی با اشاره به این که مبارزه با قاچاق از وظایف مهم دولت شمرده می شود، اظهار داشت: اقدام و عمل از مهمترین خصوصیاتی بوده که دولت باید در سال باقیمانده در برنامه ریزیهای خود داشته باشد تا مردم به آنها اعتماد کنند.

حجت الاسلام عسگری در پایان گفت: روی کار آمدن مدیران با تخصص و کارآمد بیشتر و بحث اقتصاد مقاومتی از اولویتهای اول دولت باشد تا بتوانند کشوری خوبی را برای مردم برقرار کنند./302/9707/ب1

ارسال نظرات