۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۴۷۳۳۷
حجت الاسلام مهدوی ارفع:

معیار سنجش افراد در جامعه اسلامی انقلابی گری است/ ضرورت صلابت انقلابی در فعالیت های فکری و تربیتی

حجت الاسلام مهدوی ارفع گفت: انقلابی گری یعنی نخست دشمنی با دشمنان و سپس دوستی با دوستان، امروز حفظ این روحیه بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل خروجی همه تلاشهای فکری و تربیتی باید صلابت انقلابی داشته باشد.
ارفع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمید رضا مهدوی ارفع، عضو جبهه انقلاب فرهنگی شامگاه پنجشنبه در حسینیه شهدای قهرود با تسلیت سالروز شهادت جانسوز امام جواد(ع)، گفت: سکوت امیرمؤنان(ع) بعد از سقیفه برای حفظ اسلام و آرمانهای قرآن بود.

وی افزود: پیامبر(ص) فرمودند: ای مردم عالم، علی(ع) را بر همه عالم برتر بدانید زیرا هیچ دانشی در عالم نیست، مگر اینکه خداوند همه آن را در من جمع کرده باشد و من نیز هر آنچه خداوند علم داد به علی دادم و او امام مبین است همان امام مبینی که خداوند در سوره یس یاد کرده و فرمود: همه هستی را در یک امام مبین جمع کرده‌ام.

حجت الاسلام مهدوی ارفع با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) خزینه علم بود، بیان داشت: امام علی(ع) در اواخر عمر مبارک خود به مردم می‌فرمود: بپرسید قبل از آنکه من از بین شما بروم؛ اما متأسفانه جهالت مردم به حدی بود که به جای آنکه از امور اخروی سؤال بپرسند به تمسخر از تعداد موهای صورت خود سؤال می‌پرسیدند و این جهالت راز غربت علی(ع) بود.

عضو جبهه انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حضرت علی(ع) به راههای آسمان نسبت به راههای زمین آشناتر است، ابراز کرد: امروز باید از ثروت معنویات علمای بزرگ کمال استفاده و بهره را برد، قبل از آنکه آنان را همانند امام راحل و آیت الله بهجت از دست بدهیم.

وی گفت: انقلابی گری یعنی نخست دشمنی با دشمنان و سپس دوستی با دوستان، امروز حفظ این روحیه بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل خروجی همه تلاشهای فکری و تربیتی باید صلابت انقلابی داشته باشد.

حجت الاسلام مهدوی ارفع با تأکید بر اینکه امروز شعار مرگ بر آمریکا دشمنی با دشمنان اسلام است، اظهار داشت: خداوند متعال در قیامت از دشمن شناسی و دشمن ستیزی پیامبران و نصرت با دوستان خود از آنان سؤال می‌پرسد به همین دلیل خروج از زهد و انقطاع الی الله در این امر مشخص می‌شود.

عضو جبهه انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه دشمنی با دشمنان خدا راه ورود به عالم ولایت دوستان خدا است، عنوان کرد: دشمن ستیزی دوستاران اهل بیت(ع) هرگز کم فروغ نمی‌شود زیرا دیانت اهل بیت(ع) همانند سیاستشان و سیاست آنان همانند دیانتشان بود.

وی ابراز کرد: توصیه آیت الله خوشوقت به افراد این بود که در کلاس درس کسانی حضور بیابند که انقلابی هستند و امروز مرز انقلابی گری معیار سنجش افراد است./813/202/ب2

ارسال نظرات