۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۴۴۷۳۵۴
امروز در قم؛

محفل عزاداری شهادت امام جواد در دفتر رهبر انقلاب برگزار شد

محفل عزاداری شهادت امام جواد در دفتر رهبر معظم انقلاب با حضور جمع کثیری از علاقه مندان به مکتب اهل بیت(ع) و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی برگزار شد.
امام جواد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محفل عزاداری شهادت حضرت امام جواد(ع) پیش از ظهر امروز در دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد.

در این مجلس که با حضور تعداد زیادی از اساتید حوزه علمیه، طلاب و علاقه مندان به مکتب اهل بیت(ع) همراه بود، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی، رییس هیأت مدیره بنیاد خیریه یا زهرا و همچنین حجت الاسلام والمسلمین عزیزالله رزاقی از اساتید حوزه علمیه قم به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی در سخنان خود با اشاره به روایتی از امام جواد(ع) بر مسأله توکل برخدا اشاره کرد و گفت: باید در زندگی حسن ظن به خدا داشته باشیم و بدا به حال کسانی که در چند روز دنیا دغدغه های واهی از جمله برگزاری کنسرت ها دارند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رزاقی به تببین ابعاد شخصی و شخصیتی امام جواد(ع) پرداخت و اظهار داشت: امام همچون قرآن است که شأن و مقام او برای کسی قابل درک نیست و ما افتخار داریم که پیرو ولایت اهل بیت(ع) هستیم و امروز نیز ولایت وفقیه را ولایت معصومین می دانیم.

شایان ذکر است، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکا، رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم نیز حضور داشت.

گفتنی است، بخش پایانی این مراسم همراه با مدیحه سرایی، روضه خوانی و سینه زنی توسط کربلایی سیدمهدی میرداماد بود./1330/پ203/س

ارسال نظرات