۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۴۷۹۴۷
21 شهریورماه؛

مراسم روز عرفه در یادمان‌های دفاع مقدس کشور برگزار می‌شود

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: مراسم دعای روز عرفه، 21 شهریورماه در یادمان‌های دفاع مقدس استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه برگزار خواهد شد.
سردار نادر ادیبی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار داشت: راهیان نور می‌تواند به‌عنوان محوری‌ترین فعالیت و عنصری کارآمد در عرصه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل‌های بعد نقش داشته باشد و فعالیت در این عرصه گامی به سوی نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس است.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره با توقع و درخواست‌ها برای گسترش فعالیت‌های راهیان نور گفت: گسترش برنامه‌های راهیان نور با توجه به نیاز نسل آینده به این فرهنگ در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور قرار دارد.
سردار ادیبی ادامه داد: هر ملتی برای تعالی نیازمند معرفی الگوها و اسطوره‌های خود به جوانان و نسل‌های آینده است و الگوها و شخصیت‌های بی‌نظیری که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند باید به مردم و نسل امروز معرفی شوند. راهیان نور در واقع فضاسازی ذهنی و قلبی در این زمینه را بر عهده دارد.
سردار ادیبی از برگزاری مراسم دعای عرفه در یادمان‌های دفاع مقدس خبر داد و افزود: امسال همانند سال‌های گذشته در روز عرفه، روز یکشنبه 21 شهریورماه زائران راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس در سراسر کشور دور هم گرد آمده و این دعای آسمانی را در سرزمین‌های نور زمزمه می‌کنند؛ که در استان‌های ایلام و کرمانشاه در پادگان ابوذر، یادمان بازی‌دراز، بارگاه حضرت احمد بن اسحق، مرز خسروی، سومار، یادمان قلاویزان مهران و قرارگاه امیرالمومنین(ع) در بانروشان ایلام در کنار یادمان‌های دفاع مقدس جنوب کشور ازجمله یادمان‌های فتح‌المبین، هویزه، شلمچه، و معراج شهدای اهواز برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: خادمان شهدا در استان‌های ایلام و کرمانشاه و خوزستان آماده پذیرایی از زائران کاروان‌های راهیان نور هستند./978/د102/ی

ارسال نظرات