۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۴۸۱۳۹
همزمان با عید غدیر؛

مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب

مدیر مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب(ع) از تعمیم 8 طلبه و افتتاح مدرسه جدید علمیه علی بن ابی طلاب(ع) در کوی علوی همزمان با عید غدیر خبر داد.
تلبس

حجت الاسلام عزیز عبیات، مدیر مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب(ع) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید این مدرسه از اول شهریور ماه خاطرنشان کرد: در سال جدید 22 طلبه در پایه اول همراه با سایر طلاب دروس پایه و تخصصی را در محضر اساتید خواهند گذراند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب(ع) اهواز با اشاره به اینکه طلاب پذیرش شده این مدرسه از جوانان مسجدی و فعال مناطق کیان، عین­دو، کوی علوی و ملاشیه هستند، گفت: از روستاهای غرب اهواز  نیز افزون بر سایر مناطق یاد شده طلبه حضور و مشغول تحصیل هستند و هم اکنون در پایه های اول تا نهم به تحصیل اشتغال دارند.

این مقام مسؤول عنوان کرد: داشتن مدرک دیپلم، حضور در مساجد و فعالیت های فرهنگی در محل سکونت از جمله امتیازات این مدرسه در پذیرش طلاب برای سال تحصیلی جدید بوده است.

حجت الاسلام عبیات با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد تعمیم طلاب مدرسه بودیم، افزود: ان شاءالله در عید غدیر شاهد تعمیم 8 طلبه مدرسه با حضور اساتید مدرسه و مسؤولان حوزوی خواهیم بود که در این زمینه در تلاش برای ایجاد هماهنگی با مرکز مدیریت استان هستیم.

وی در پایان به افتتاح مدرسه جدید علمیه علی بن ابی طلاب(ع) در کوی علوی اشاره و ابراز داشت: این مدرسه با زیربنای 4 هزار متر زیربنا در عید غدیر افتتاح خواهد شد و طلاب مناطق کیان، عین­دو، کوی علوی و ملاشیه در آن به ادامه تحصیل خواهند پرداخت./303/9456/ب1

ارسال نظرات