۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۴۸۱۹۳
به همت مؤسسه فرهنگی هنری فانوس وصال؛

کتاب «شش مهاجر» با موضوع شهدای مِنای لامرد به چاپ می‌رسد

کتاب«شش مهاجر» در بردارنده زندگینامه، وصیت‌نامه و خاطرات ماندگار شهدای مِنای شهرستان لامرد به‌زودی منتشر می‌شود.
شهدای منا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، موسی هنرپیشه، مدیرمسؤول مؤسسه فرهنگی فانوس وصال، گفت: در آستانه سالگرد شهدای منا که در ماه حرام، با لباس احرام، لب تشنه و در کنار خانه خدا و از سوی حاکمان آل سعود در روز عید قربان 1436 مطابق با دوم مهرماه 1394 مظلومانه به شهادت رسیدند، کتاب «شش مهاجر» مربوط به زندگینامه، وصیت‌نامه، خاطرات و عکس‌های ماندگار شهیدان والامقام حاج مختار اکبری، حاج محمد حسینی، حاج حسین حیاتی، حاج قاسم رحمانی، حاج مصطفی رحمانی و حاج غلام عباس سهیلی به‌زودی به چاپ می‌رسد.

مدیرمسؤول مؤسسه فرهنگی فانوس وصال افزود: کتاب مذکور افزون بر مطالب جذاب و خواندنی، حاوی عکس‌های یادگاری این عزیزان نیز است که در 80 صفحه در انتشارات حماسه قلم استان قم  به چاپ می‌رسد و امیدواریم بخش دولتی و مردم عزیز در تأمین هزینه چاپ آن، این مؤسسه را یاری کنند.

وی در پایان از همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی لامرد و خانواده معظم شهدای مِنا و همراهان آنان که در ثبت این خاطرات همکاری، نموده‌اند سپاسگزاری کرد. 

شایان‌ذکر‌ است، مؤسسه فرهنگی هنری فانوس وصال مؤسسه‌ای به‌منظور انتشار و اطلاع‌رسانی در حوزه دفاع مقدس و وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  فارس است و در زمینه دفاع مقدس به جمع‌آوری زندگینامه، وصیت‌نامه، خاطرات و عکس‌ها و مصاحبه با خانواده شهدای دو شهرستان لامرد و مُهر پرداخته و تا کنون 12 کتاب در این حوزه به چاپ رسانده است.

گفتنی است، موسی هنرپیشه دبیران آموزش و پرورش لامرد و اساتید دانشگاه است که تا کنون 17 کتاب عمدتاً با موضوع دفاع مقدس به چاپ رسانده است./203/919/ب1

ارسال نظرات