۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۴۴۸۴۱۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران خبر داد؛

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۱۶۰۰ محفل دینی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در ۱۶۰۰ مسجد، هیأت و حسینیه استان تهران خبر داد.
نصیر نیک نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام نیک نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران،‌ ضمن تبریک ماه ذی‌الحجه و آرزوی توفیق برای آحاد جامعه در بهره‌گیری از فیوضات و برکات این ماه، اظهار داشت: مراسم قرائت دعای عرفه در ۱۶۰۰ مسجد، حسینیه، هیئت مذهبی شاخص، گلزار شهدا و بقاع متبرکه استان تهران برگزارمی‌شود.
وی، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌شده با ستاد ساماندهی شئون فرهنگی تشکل‌های مردم‌نهاد دینی و سایر مراکز فرهنگی، این مراسم به‌طورهمزمان و هم‌نوا با زائران بیت‌الله‌الحرام،‌ برگزار و پس از قرائت دعا، شرکت‌کنندگان از سخنرانی وعاظ و خطبای برجسته بهره‌مند خواهند شد.
حجت‌الاسلام نیک نژاد، تأکید کرد: مبلغین و اقشار تأثیرگذار دینی،‌ کارشناسان‌مذهبی و صاحب‌نظران با توجه به عدم حضورحجاج بیت‌الله الحرام در کنگره جهانی حج، همایش مسلمانان در سال جاری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا، شایسته است علاوه بر شرکت در این مراسم زمینه آگاهی آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان را نسبت فراهم آورند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، اقدامات گوناگونی را در این زمینه انجام داد که از آن جمله می‌توان به تشکیل ستاد اجرایی مراسم عرفه، هماهنگی با ۵۰۰ مبلغ و مبلغه تحت پوشش و کانون مداحان برای حضور درمراسم دعای عرفه، اشاره کرد. ضمن اینکه این مراسم در ۱۵۸ مسجد محل تبلیغ روحانیون مستقر استان تهران برگزار خواهد شد./1325/د102/ی
 

 

 

ارسال نظرات