۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۴۴۸۸۲۴
امام جمعه اهل سنت سمنگان:

اهل سنت با دل و جان از نظام اسلامی و رهبری خود دفاع می کنند

مولوی یعقوبی با تأکید بر این که اهل تسنن و تشیع با یکدیگر برادر هستند و اختلافی با هم ندارند، گفت: ما اهل سنت در شهر و دیار خود تا ابد و با دل و جان از نظام اسلامی و رهبری بزرگوار خود دفاع می کنیم.
مولوی یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از علمای شیعه و اهل سنت شهرستان تایباد ظهر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله حسین نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

اهل سنت فرزندان نظام هستند

مولوی علیرضا یعقوبی در این دیدار با تسلیت سالروز شهادت امام باقر(ع)، اظهار داشت: اهل سنت در همه مناطق کشور همگی فرزندان نظام اسلامی هستند و با جان و دل در رکاب نظام اسلامی قرار گرفته و مطیع محض مقام معظم رهبری هستند و پشت سر علما و مراجع بزرگوار حرکت می کنند.

امام جمعه اهل سنت سمنگان افزود: نشان بر این مدعا حضور همه جانبه اهل سنت در صحنه های حساس و بحرانی کشور است که نمونه بارز آن حضور در جنگ تحمیلی و هدیه شهدای زیاد به انقلاب اسلامی است و همچنین در مسائل اقتصادی و تحریم در کنار نظام بوده اند.

اختلافات با درایت برطرف می شود

وی با تأکید بر این که اهل تسنن و تشیع با یکدیگر برادر هستند و اختلافی با هم ندارند، تصریح کرد: اگر احیانا مشکلی هم پیش بیاید با درایت حل می شود و اگر همین صفا و صمیمیت و یک رنگی و همدلی در بین مسلمانان باشد هیچ قدرتی نمی تواند برای ما تهدیدی باشد و یا بخواهد خطری ایجاد کند.

مولوی یعقوبی خاطرنشان کرد: امروز همین نظام اسلامی در کل دنیا مایه افتخار است و همه مسلمانان و حتی کسانی که مسلمان هم نیستند وقتی فریاد حق طلبی مردم کشور ما را می شنوند به این نظام علاقه مند می شوند.

وی در پایان تأکید کرد: ما اهل سنت در شهر و دیار خود تا ابد و با دل و جان از نظام اسلامی و رهبری بزرگوار خود دفاع می کنیم و به صلح و صفا و صمیمیت موجود در کشور خود می بالیم و از خدا می خواهیم همواره این لطف و همدلی و یک رنگی را برای مردم ایران به ویژه بین شیعه و اهل سنت حفظ کند./1330/پ202/ی

ارسال نظرات