۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۴۸۸۹۳
با حضور در یکی از بیمارستان های تهران صورت گرفت؛

عیادت نماینده طلاب و فضلای همدان از مجروح مدافع حرم

حجت الاسلام رضوی مهر از حجت الاسلام قلیچ خانی فرد، رزمنده مدافع حرم که در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است عیادت کرد.
قلیچ خانی فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نماینده طلاب و فضلای همدان شب گذشته از حجت الاسلام مرتضی قلیچ خانی فرد، رزمنده مدافع حرم  که در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است دیدار و عیادت کرد.

وی با اشاره به روحیه بالای این مدافع حریم آل الله، ابراز داشت: روحیه بالای این مجروح انسان را به یاد رزمندگانی می اندازد که تأکید داشتند با بدن مجروح دوباره به جبهه نبرد بر گردند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ابراز داشت: من برای روحیه دادن به این جانباز رشید اسلام رفته بودم ولی او روحیه جانفشانی، بصیرت، ولایت مداری و عشق به شهادت را در من تقویت کرد.

وی در ادامه به روحیه جهادی حجت الاسلام قلیچ خانی اشاره کرد و گفت: این جانباز از خداوند درخواست کرد که دوباره عافیت و سلامت به او برگردد تا بار دیگر در صف  مدافعان حریم آل الله قرار گیرد.

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: برخی از بچه های گردان فاطمیون هم در این بخش بستری هستند که از روحیه بالایی برخوردارند و تمام هستی خود را مدیون ولایت و دفاع از حریم ولایت می دانند.

وی با اشاره به جایگاه جهاد و شهادت، افزود: باب هجرت و ایثار، جهاد و شهادت همیشه مفتوح است و تا زمانی که ظالم وجود داشته باشد؛ جهاد و شهادت زنده و پویا خواهد بود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که امروز امنیت جامعه مرهون جانفشانی سربازان حریم ولایت در عراق و سوریه است، گفت: همه مردم باید نسبت به امنیت موجود در کشور شکرگزار باشند.

وی در پایان با اشاره به جایگاه هجمه های غرب در جبهه امنیت ملی و فرهنگی، افزود: امروز همچنان که دفاع از مرزهای اسلام واجب است باید در جبهه جنگ نرم نیز فعال بود و با اقدامات دقیق و حساب شده دشمن را زمین گیر کرد./979/202/ب2

ارسال نظرات