۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۴۴۹۰۵۸

برگزاری دعای عرفه در گلزار شهدای همدان و حسینیه امام

حجت الاسلام حیدری راد گفت: مراسم قرائت دعای روز عرفه به صورت محوری و طبق سوات گذشته در گلزار شهدای همدان و حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می شود.
حیدری

حجت الاسلام جواد حیدری راد، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به داعی روح بخش عرفه اظهار داشت: روایات فراوانی در ستایش و منزلت روز عرفه وجود دارد که نشان عظمت و جایگاه والای این روز است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا خاطرنشان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مساله شهدای منا نباید مورد بی توجهی قرار گیرد از این رو مراسم دعای عرفه با رویکرد گرامیداشت شهدای منا برگزار می شود.

حجت الاسلام حیدری راد از برگزاری مراسم دعای عرفه در بیش از 50 مسجد در شهرستان همدان خبر داد و گفت:‌ مراسم سخنرانی، مداحی و گرامیداشت شهدای منا در سین برنامه همه مراسم ها برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به جایگاه این روز در زندگی مادی و معنوی انسان ابراز داشت: ارتباط انسان با خالق و مبدأ خلقت بزرگترین توفیقات را برای انسان به ارمغان می آورد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: همه افراد باید برنامه خود را به گونه ای تنظیم کنند که از این روز و دعای پر فیض ان که از ناحیه امام حسین(ع) است کمال استفاده را ببرند.

وی با اشاره به برگزاری نماز عید قربان در مسجد جامع همدان تصریح کرد: نماز عید قربان در ساعت 7:30 صبح در مسجد جامع همدان با حضور مردم ولایت مدار و مومن شهر همدان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری راد گفت: مراسم قرائت دعای روز عرفه به صورت محوری و طبق سوات گذشته در گلزار شهدای همدان و حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می شود.

وی روز عرفه را زمانی مناسب برای استجابت دعا دانست و افزود: چنان که در روایات ائمه(ع) به آن اشاره شده است روز عرفه روز استجابت دعا و غفران و رحمت الهی است افراد باید این فرصت را مغتنم بشمارند./303/979/ب1

ارسال نظرات