۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۴۴۹۱۱۲
آیت الله علما:

شهدای مدافع حرم با شعار یا حضرت زینب از اسلام پاسداری می کنند

آیت الله علما در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم شهید والامقام حاج حسین علیخانی، گفت: شهدای مدافع حرم، وحشت را بر دل تروریست های تکفیری انداختند و با شعار یا حضرت زینب(س) از حرمین شریفین پاسداری کردند.
آیت الله علما آیت الله علما1 آیت الله علما2 آیت الله علما3 آیت الله علما4 آیت الله علما5 آیت الله علما6 آیت الله علما7 آیت الله علما8 آیت الله علما9 آیت الله علما10 آیت الله علما11

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه شنبه با خانواده شهید مدافع حرم سردار رشید اسلام حاج حسین علیخانی دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه شهدای مدافع حرم را پرچمداران اسلام در سوریه و عراق دانست و ابراز داشت: شهدای مدافع حرم در برابر جبهه باطل با تمام وجود از اعتقاد و آرمان های اسلام صیانت کردند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، وحشت را بر دل تروریست های تکفیری انداختند و با شعار یا حضرت زینب(س) از حرمین شریفین پاسداری کردند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم مقاومت اسلامی را پررنگ تر ساختند، ابراز داشت: شهدای مدافع حرم نقش حیاتی در زنده نگه داشتن اسلام در عراق و سوریه را بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به خصوصیات منحصر به فرد شهدای مدافع حرم اشاره کرد و مطرح کرد: شهدای مدافع حرم با اخلاص، ایثار، اعتقاد قلبی از اسلام پاسداری کرده و به داد مظلومان و مسلمانان رسیدند.

وی در پایان تأکید کرد: تا زمانی که دشمنان در کمین اسلام هستند راه شهادت ادامه دارد و تا زمانی که شهادت وجود دارد پرچم اسلام نیز همواره برافراشته خواهد ماند.

لازم به ذکر است، در پایان حاج صادق اشک تلخ از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از مدافعان حرم نحوه شهادت شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی را بازگو کرد/857/202/ب2

ارسال نظرات