۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۴۴۹۶۲۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

ضرورت فراهم کردن زمینه حضور مردم در برگزاری جشنهای دهه ولایت

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور مردم در جشنهای دهه ولایت و غدیر، گفت: حضور مردم امری مؤثر در ایجاد روشنگری بین آنان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت، گفت: خدمت به آستان مقدس اهل بیت(ع) افتخاری بزرگ برای شیعیان است.

وی ولایتمداری را از اساسی ترین ضرورتها و نیازهای جوامع اسلامی عنوان کرد و افزود: دهه ولایت دهه قربانی کردن نفس و این ایام چراغ هدایت انسان در مسیر تعالی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه باید بستری فراهم کرد تا مردم بتوانند در جشنهای دهه امامت و ولایت حضور پیدا کنند، خاطرنشان کرد: پیام غدیر را باید بین مردم تبیین کرد.

وی در ادامه جشن نیمه شعبان را تجلی عالی ترین و باشکوه ترین عرض ارادت مردم به آستان آن امام منتظر عنوان و خاطرنشان کرد: جشن غدیر با محوریت آحاد مردم برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر اینکه جشن غدیر نیز باید با رویکرد مردم برگزار شود، خاطرنشان کرد: در این راستا باید فرهنگ سازی شود و دیگر دستگاه های اجرایی با تبلیغات اسلامی همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اهداف دشمن در راستای انحراف پیام غدیر، خاطرنشان کرد: تبیین پیام غدیر بین مردم خنثی کننده اهداف دشمن در این زمینه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه به برنامه های تبلیغات اسلامی لرستان در راستای برگزاری جشنهای غدیر اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با حضور و سخنرانی مبلغان برگزار می شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات