۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۴۴۹۶۴۳
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان:

هدفمندسازی طرحهای فرهنگی حرکتی مؤثر برای عدم موازی کاری است

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری نشست فرهنگی تبلیغی مدیران حوزه های علمیه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این نشست هدفمند ساختن طرحهای فرهنگی تبلیغی حوزه است.
طرحهای فرهنگی

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: سومین نشست مدیران با محوریت فرهنگی تبلیغی به میزبانی استان قم در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان تعامل نظر مدیران استانها در رابطه با تربیت مبلغان در حوزه را از دیگر محورهای برگزاری این نشست عنوان کرد و گفت: نقشه راه در این زمینه از سوی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه کشور تبیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: تربیت محور بودن نظام جامعی است که براساس اسناد بالادستی و از سوی شورای سیاست گذاری برنامه ریزی شده است.

عزیزی رویکرد تربیت محور بودن را تربیت و پرورش اساتید موفقی در عرصه آموزش و پژوهش و مدیران توانمند در این حوزه عنوان کرد و افزود: این مهم بازتاب خوبی در جامعه خواهد داشت.

وی حضور مدیران و معاونان فرهنگی استانها در کارگروه تخصصی را از دیگر برنامه های این نشست سراسری عنوان کرد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان هدف از شرکت مدیران و معاونان در کارگروه های تخصصی را بررسی طرحها، اشکالات و هم اندیشی در جهت هدفمند ساختن طرحهای فرهنگی تبلیغی حوزه و دوری از موازی کاری بیان کرد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با نمایندگی ولی فقیه در استانها در راستای برگزاری قرارگاه های فرهنگی، یادآور شد: در کارگروه های تخصصی و با حضور مدیران و معاونان فرهنگی حوزه های علمیه سراسر کشور اهداف برگزاری این طرح فرهنگی تبلیغی بررسی می شود.

عزیزی با بیان اینکه 18 نفر از مربیان بسیج در جهت برگزاری قرارگاه های فرهنگی شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: این مربیان در زمینه روایتگری جبهه و جنگ و مباحث فضای مجازی تربیت می شوند.

وی یادآور شد: مربیان تربیت شده پس از گذراندن دوره های آموزشی در مدارس استان مشغول فعالیت خواهند شد.

گفتنی است، سومین نشست مدیران حوزه های علمیه استانها با محوریت فرهنگی تبلیغی به مدت دو روز در استان قم در حال برگزاری است./9459/302/ب2

ارسال نظرات