۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۴۴۹۷۵۰
مدیر حوزه علمیه خواهران سراب:

صبر و بردباری لازمه تحصیل در حوزه های علمیه است

حجت الاسلام مراد پور با بیان اینکه صبر و بردباری لازمه تحصیل در حوزه های علمیه است، گفت: مسیر طلبگی بهترین مسیر برای رسیدن به سبک زندگی اسلامی است.
صبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الإسلام مرادپور، مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سراب عصر امروز در آیین افتتاحیه حوزه علمیه خواهران سراب با بیان اینکه صبر و بردباری لازمه تحصیل در حوزه های علمیه است، گفت: بانوان طلبه بایستی در انتخاب مسیر زندگی نهایت دقت را کرده و خانواده را تحت الشعاع تحصیلات خود قرار ندهند.

وی با اشاره به تعداد پذیرش طلاب خواهر در سال جاری برای مدرسه علمیه خواهران این شهرستان، گفت: ۲۶ طلبه امسال در حوزه علمیه خواهران سراب در سال جاری مشغول به تحصیل خواهند شد و از برکت حضور در حوزه های علمیه و تحصیل علوم الهی و دینی بهره مند خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران سراب بهترین سبک زندگی اسلامی را تجلی آیین اسلام در عمل و زندگی افراد عنوان و ابراز داشت: این سبک از زندگی نابودکننده بی دینی و بی حجابی است، مسیر حوزه علمیه نمایانگر این مسیر صحیح و بیانگر چهارچوب صحیح نیل به این هدف والای انسانی است.

وی با بیان اینکه نیروهای متدین آموزش دیده لازمه آموزش و پرورش و آموزش عالی است، ادامه داد: حمایت خانواده های طلاب از طلبه های دینی یک ضرورت است، طلبه های علوم دینی خود را وقف دین و ارزشهای الهی کرده‌اند از این رو خانواده های طلاب با توجه به نیاز جامعه باید از آنها حمایت کنند.

حجت الاسلام مرادپور با اشاره به کمبود امکانات در حوزه های علمیه شهرستانها، ابراز کرد: در سالهای آتی خدمات بیشتر و امکانات بیشتری جذب شهرستانها شود تا بتوان با ارائه خدمات مناسب در تربیت طلاب عالمه و متقی موفقتر عمل کنیم، جذب امکانات برای حوزه های علمیه شهرستانها ضرورت دارد./۸۵۴/203/ب2

ارسال نظرات