۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۴۹۹۲۱
با حضور رییس سازمان بسیج رسانه؛

دوره آموزشی ولایت رسانه در قم آغاز شد

دوره آموزشی ولایت رسانه با حضور رییس سازمان بسیج رسانه کشور و برخی مسؤولان استانی و کشوری در قم آغاز شد.
بسیج رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره  آموزشی ولایت رسانه با حضور رییس سازمان بسیج رسانه کشور، سرهنگ بیطرفان مسؤول بسیج اقشار سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم، معتمدی قائم مقام شهردار قم، حسین محمدرضایی رییس شورای مرکزی بسیج رسانه  استان قم و مولایی  عضو شورای اسلامی شهر قم و جمعی از اعضا بسیج رسانه استان های اصفهان و قم در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد.

مسؤول بسیج رسانه کشور در این مراسم با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه های بسیجی در جامعه، اظهار کرد: بزرگترین نعمت ولایت است و متاسفانه کسانی که دم از ولایت می زنند فقط نان ولایت را می خورند و این افراد گاهی برای رسیدن به اهداف خود از دین مایه می گذارند.

وی  با بیان اینکه برخی ها می گویند که ما نباید به سیاست بپردازیم و همواره به دنبال عبادت باشیم، تصریح کرد: این گفتار وهابی ها است و آن ها می گویند کسانی که به حج می آیند تنها باید به عبادت بپردازند و از سیاست کاری بپرهیزند.

بصیری ادامه داد: اگر اصحاب رسانه ما نگران جامعه اسلامی نباشند و در راه  استقرار پرچم اسلام قدم برندارند و قلم نزنند، قلم های آن ها بیهوده خواهد بود.

سرهنگ بیطرفان نیز در این مراسم با اشاره به نزدیک شدن عید غدیر خم، بیان کرد: انقلابی بودن یعنی اینکه تابع ولایت باشیم و حضرت علی(ع) بهترین الگو در این زمینه است.

مسؤول بسیج اقشار سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم با بیان اینکه عید غدیر خم بزرگترین عید شیعیان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: رسانه ها می توانند در فرهنگ سازی گرامیداشت روز غدیر به عنوان بزرگترین عید شیعیان نقش بسزایی ایفا کنند.

گفتنی است اعضا بسیج رسانه استان های اصفهان و قم به مدت دو روز از کارگاه های آموزشی  ولایت رسانه در قم بهره مند خواهند شد./858/پ202/ی

 

ارسال نظرات