۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۵۰۲۳۵
معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی زرگان مطرح کرد؛

تلاش برای راه اندازی 2 سایت، جهت پاسخگویی به شبهات ولایت

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان با اشاره به فعالیت های این معاونت در دهه ولایت از تلاش برای راه اندازی دو سایت در جهت پاسخ به شبهات، تبیین واقعه غدیر و مباحث مرتبط با امامت و ولایت خبر داد.
حوزه علمیه

حجت‌الاسلام علی علوانی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری جشن بزرگ غدیر در سطح منطقه و اعزام مبلغ ابراز داشت: جشن بزرگ غدیر با حضور دوست داران اهل بیت(ع) و مداحی ملاجلیل کربلایی از کشور عراق و سخنرانان ویژه، در پنج منطقه زرگان، شیبان، حصیرآباد، مسیر تصفیه، مویلحه و شبیشه برگزار می شود.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه زرگان در ادامه راهپیمایی غدیر، برگزاری برنامه های متناسب با عید غدیر و شب شعر غدیر و پرده خوانی در 10 مدرسه را دیگر برنامه ها برای دهه ولایت برشمرد و عنوان کرد: در بحث پرده خوانی سخنران با استفاده از بنرهای نصب شده مسأله غدیر و آیات نازله درباره آن را بیان خواهد کرد.

این مقام مسؤول گفت: مراسم شعرخوانی شب شعر غدیر با حضور شعرای اهل بیت(ع) برگزار و 5 تن از آنها به شعرسرایی پرداختند و همچنین مسابقه خطبه‌خوانی و دوره‌های تخصصی غدیر دیگر برنامه های تهیه شده برای هفته امامت و ولایت است.

این مقام مسؤول به کارهای مقدماتی صورت گرفته برای راه اندازی دو سایت از سوی این مدرسه در فضای مجازی اشاره و ابراز داشت: این سایت ها برای پاسخ به شبهات، تبیین واقعه غدیر و مباحث مرتبط با امامت و ولایت راه اندازی خواهند شد.

حجت الاسلام علوانی با اشاره به اینکه سال گذشته 30 طلبه به مدارس در طرح معراج اعزام شدند، افزود: ان شاءالله اعزام طلاب با این تعداد به مدارس آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید را در برنامه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته برنامه های متعدد و متنوعی در دهه ولایت صورت گرفته بود، ابراز داشت: امسال به علت کم لطفی مسؤولان برنامه های بسیار کمی را در نظر گرفتیم و در عین حال اهتمام بیشتر به مسأله غدیر، جریان سازی های آن را در استان و منطقه بیشتر آشکار خواهد کرد./302/9456/ب1

ارسال نظرات