۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۵۰۳۶۹
مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران:

عزت و سرافرازی جامعه بشری در گرو جریان غدیر است

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با بیان این که در برنامه های زندگی خود باید غدیری فکر و عمل کنیم، گفت: عزت و سرافرازی همه بشریت در گرو امامت و جریان غدیر است.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران امروز در همایش استانی جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی که در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد، افزود: در ایام نورانی و گرانقدری قرار داریم که غدیر از جایگاه ویژه ای در فرهنگ و دین ما برخوردار است.

وی اظهارداشت: غیر امروز نماد وحدت همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان و تکمیل کننده رسالت پیامبر گرامی اسلام و همه انبیای الهی است.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: تدبیر حکیمانه خداوند متعال برای تعیین تکلیف همیشگی جریان مدیریت دنیا در واقعه غدیر صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با بیان این که در برنامه های زندگی خود باید غدیری فکر و عمل کنیم، ادامه داد: عزت و سرافرازی همه بشریت در گرو امامت و جریان غدیر است.

وی اظهار داشت: غدیر فرهنگ جامع، کامل، راهگشا و اثرگذار است که باید تلاش کنیم این فرهنگ در دنیا شناسانده شود و ضرورت دارد فرهنگ متعالی غدیر را جهانی کنیم.

حجت الاسلام علیزاده افزود: اگر فرهنگ غدیر را جهانی کنیم تمام جهان به این فرهنگ روی می آورند و مخالفان کرامت انسانی جایی در دنیا ندارند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران بیان داشت: نیاز است از ظرفیتهای غدیر به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است استفاده کنیم که برکات ارزشمندی دارد.

وی تصریح کرد: خدمت به انقلاب اسلامی خدمت به غدیر علوی و راه امام و رهبری راه غدیر و امام علی(ع) است و لبیک به مقام معظم رهبری لبیک به وجود نورانی این امام بزرگوار و واقعه غدیر است.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: دروازه ورودی فرهنگ غدیر از ولایت فقیه می گذرد که باید مطالبات ارزشمند مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران بیان داشت: شش سال متوالی است جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی را در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می کنیم و ویژه برنامه های دهه ولایت در 220 بقعه متبرکه صورت می گیرد.

وی بیان داشت: دعای عرفه امسال رنگ و بوی دیگری داشته است و اگر چه برائت از مشرکان را تعطیل کردند اما اوقاف بعد از دعای عرفه نسبت به برائت از مشرکان در بقاع متبرکه اقدام کرده است.

حجت الاسلام علیزاده اظهارداشت: نماز عید قربان، محفل انس با قرآن کریم، تجلیل از خیران و واقفان، برگزاری نشستهای صنفی در حوزه وقف، همایش بانوان ولایی، تقدیر از خانواده های معظم شهدا و راه اندازی ایستگاه همه واقف باشیم در این دهه گرانقدر صورت می گیرد.

وی ادامه داد: جشن بزرگ روز عید سعید غدیرخم نیز در امامزادگان و بقاع متبرکه استان به نحو باشکوه و شایسته ای برگزار می شود.

گفتنی است، امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران میزبان برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت و عید سعید غدیرخم است./1314/202/ب2

ارسال نظرات