۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۵۰۴۰۲
مدیر مدرسه علمیه خواهران پلدختر خبر داد؛

تحصیل ۱۱۰ طلبه در مدرسه علمیه الزهرا

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از تحصیل 110 طلبه خواهر در مدرسه علمیه خواهران این شهرستان خبر داد و گفت: مدارس علمیه ظرفیتی عظیم در جهت تبلیغ و ترویج آموزه های دینی هستند.
طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اعظم آزادبخت ظهر امروز در مراسم افتتاحیه آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه خواهران پلدختر، گفت: هم اکنون 110 طلبه خواهر در مدرسه علمیه خواهران پلدختر مشغول تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان پلدختر در سطح دو فعالیت می کنند و در سال تحصیلی جدید 30 طلبه جدیدالورود جذب شده است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر افزود: ۱۴ استاد خواهر و برادر در این مدرسه در عرصه تدریس و تربیت طلاب مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه به فعالیت تبلیغی طلاب اشاره کرد و گفت: طلاب ظرفیت تبلیغی داشته و در مدارس، مساجد و دیگر مکانهای فرهنگی در عرصه تبلیغ فعالیت می کنند.

آزادبخت به رسالت تبلیغی طلاب اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا باید مجهز به روشهای نوین تبلیغ باشند.

وی شرکت در دوره های آموزشی، تبلیغی و مجهز بودن به شیوه های نوین تبلیغ را لازمه موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ دانست و افزود: برنامه ریزی علمی و تهذیب نفس برای برای موفقیت طلاب ضروری است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به برگزاری طرح فلاح، اظهار داشت: طرح فلاح با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و حوزه برگزار می شود.

وی یادآور شد: برگزاری طرح فلاح در توانمندسازی دینی و بصیرتی مددجویان مؤثر بوده و مبلغان با حضور در مناطق روستایی به بیان احکام و معارف مکتب اهل بیت(ع) می پردازند./9459/203/ب2

ارسال نظرات