۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۴۵۰۷۳۳
نماینده مجلس:

دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ما است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غربی‌ها نقاط ضعف خود را برای ما تبلیغ می‌کنند اما نقاط قوت خود را بیان نمی‌کنند، گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای که غربی‌ها درست کرده‌اند سبک زندگی ما را تغییر می‌دهد و بی عفتی و بی حجابی را آموزش می‌دهند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه در جشن عید سعید غدیرخم در جمع مردم بیرجند در پارک آزادگان، اظهار داشت: با انتصاب امام علی‌(ع) به عنوان جانشین پیامبر اکرم(ص) در غدیرخم دین کامل شد و نعمت‌ها به اتمام رسید. 

وی با بیان اینکه بدون امامت نبوت و قرآن کامل نمی‌شود و این دو همواره با هم هستند و جدا نمی‌شوند، گفت: نباید تصور کنیم دین ما فقط منحصر به مراسمات است هر چند این مراسمات جای خودش را دارد ولی باید سعی کنیم دین ما منحصر به دین آیینی نشود، امام علی(ع) در سبک زندگی ما باید باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازمه اکمال دین امامت است و اگر امامت نبود دین اسلام کامل نمی‌شد، افزود: سبک زندگی ما نیاز به قانون‌مداری و نظم دارد، رفتارهای ما افزون بر مراسمات مختلف باید در خارج از آن نیز خوب باشد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه نظام سلطه به رهبری آمریکا که بخش کلانی از امور دنیا را در اختیار خود گرفته است بلاهای مختلفی بر سر مردم کشورهای اسلامی درمی‌آورند تا تنها تعدادی از سرمایه‌دارهای صهیونیستی تامین شوند، تصریح کرد: دشمنان برای تامین منافع عده‌ای جنایت‌های مختلفی را انجام می‌دهند و داعش را به وجود می‌آورند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها نقاط ضعف خود را برای ما تبلیغ می‌کنند اما نقاط قوت خود را بیان نمی‌کنند، ادامه داد: شبکه‌های ماهواره‌ای سبک زندگی و فرهنگ ما را نشانه رفته است این شبکه‌ها سبک زندگی ما را تغییر می‌دهد و بی عفتی و بی حجابی را آموزش می‌دهند./202/880/ب1

ارسال نظرات